Wednesday, February 17, 2010

Kabur

Assalamualaikum... Selamat malam + selamat pagi semua...

Hai!! Ketika ini, penglihatan mataku terhadap alam sekeliling agak kabur. Ini kerana ketiadaan cermin mata... Fuh!! Ayat skema nie... HAHAHAHA... Bagus betul aku nie (sedang memancungkan lagi hidung kerana telah dipuji oleh diri sendiri).... T______________T

Ape sudah jadi???? Menjadi tanda tanya... Meh sini!!! Aku tunjuk kan gambaran yang membolehkan korang semua mentafsir ape yg tersurat.. Kalau yg tersirat tue, tak payah la korang menyerabutkan pemikiran minda korang yg sudah geliga kerana telah digilap oleh saya.... HAHAHAHA

 
  Pandangan dari atas.. Bingkai sebelah kanan sudah tiada

  
 Tengok la... No komen...

So, ape yg korang dapat tafsirkan??? Cepat bagitahu aku rumusan korang! Nak buat soal selidik...hahaha... Ish... Ish... Nie la akibatnya kalau penglihatan mata tidak jelas... Macam-macam ayat yg akan aku merapu meraban... "Tue la sue, GANAS lagi bile pakai cermin mata.. Sampaikan cermin mata tue dah jadi seperti peneman kamu sewaktu kamu tidur..."
Ada juga yang mencadangkan untuk aku memakai contact lence... Thanks kepada Nani dan Arbi kerana memberi cadangan yg AGAK bernas tue... hehehehe... Tetapi maafkan saya kerana berkemungkinan besar sy TERpaksa menolak cadangan kamu berdua dengan lemah lembutnya... Ini kerana saya masih lagi belum mendapat SERU untuk memakai contc lense tue... Maybe time sy sudah bekerja... Sape tahu kan?? kan?? Mana taknya, time memakai contc lense ni, penjagaan amat leceh... Mengalahkan penjagaan kucing sy pulak... Mahal pulak tue dan hanya boleh tahan dalam masa sebulan je... Perg!!! Mengkritik kejam nampak.... hehehehe.... 

Sekarang nie, still lagi menyayangi cermin mata ku yg telah berusia 1 tahun 9 bulan... Dan aku merasakan power kerabunan jauh ku akan meningkat... Buat masa ini, kerabunan ku telah mencapai tahap ape ntah... power kerabunan adalah 500 untuk mata kiri dan kanan.. kesilauan pulak rendah je... Tak tahu pulak berape.. Ini adalah angka yg telah terstatistik pada tahun 2008... HAHAHAHA... Lame giler dah tak pergi buat check up untuk kerabunan mata nie... Tak boleh jadi nie!!! 

Ok la guys... Aku rasa nak keluar la pergi bandar sekarang... Nak check tahap kerabunan jarak jauh aku nie... Risau juga kalau meningkat ke 600++++.... BAHAYA!!!! Tak nak aku sampai ke tahap itu...

Assalamualaikum....

3 comments:

N A N I said...

Hehe..belum sampai seru..nanti dah sampai seru, boleh pakai kaler2 lg tw..=)

Tape2.. Kalau nak mudah buat rawatan laser.. Mahal sikit.. Tapi berbaloi.. Terus tak rabun.. Tp perlukan kekuatan zahir dan batinlah. HAHA. (Kdengaran agk lucah di situ,hikhik)

Samalah..xcek mata dh.. Kabur sikit pn stl blasah
Pkai je spek 2..

N A N I said...

Hehe..belum sampai seru..nanti dah sampai seru, boleh pakai kaler2 lg tw..=)

Tape2.. Kalau nak mudah buat rawatan laser.. Mahal sikit.. Tapi berbaloi.. Terus tak rabun.. Tp perlukan kekuatan zahir dan batinlah. HAHA. (Kdengaran agk lucah di situ,hikhik)

Samalah..xcek mata dh.. Kabur sikit pn stl blasah
Pkai je spek 2..

sweet pink gurl said...

Memang belum sampai serunye lagi... ntah bile agaknye...

Kalau rawatan laser tue, kena tunggu harta dah bertimbun2 la jawapnye...rawatan niekan berisiko..

© . | Blogger Template by Enny Law