Wednesday, January 27, 2010

BERLONGGOK-LONGGOK

Assalamualikum.... Hai2 semua..

Penat sungguh memikirkan  + membuat pelbagi assgnment... Tajuk entri nie memang sesuai dengan keadaan diri ku yang sedang bergelombang dengan assgnment... Berlonggok-longgok assgnment yang nak disiapakan.. lepas tue tarikh submit pun hampir2 semuanya... Rasa-rasanye korang nak tak beli or sewa assgnment aku nie? nanti aku bayar upah la kat korang... Cepat!!! Aku dah letih nie..

Semua paper yang aku ambik sem nie ada lebih dari 1 assgnment.. dah la assgnment pokoknye susah, nie lecture nak buat QUIZ la.. Assgnment tambahan yang berbentuk Report... Macam-macam lagi la.. Begitu la kehidupan seseorang siswazah di universiti nie...Time takde kerja, bukan main lagi aku nie, holiday sakan... pergi berjalan-jalan di mana-mana la.. main game la.. sampaikan aku pun dah tak tahu nak buat ape.. kerja yang paling aku suke buat time bosan = boring sesangat adalah MENGACAU orang lain... Tu la aktivitis yang paling digemari oleh diri ku...


So, berpatah balik kepada entri yang lurus bentul nie... aku rasa buat masa nie aku sesangat busy la... nak kena keluar ke Alor Star.. nak pergi buat sesi Interview bersama-sama manager Old Town White Caffee... Korang klik la link nie untuk lebih lanjut... http://www.oldtownwhitecoffee.com 



Jadi kesimpulannya... aku akan jarang update blog...huhuhu... tapi bukan ke aku nie pemalas kalau nak menaip blog nie...Ish2.. Anak sape la  nie??? Lu pikir la sendiri.. 

Ok.. saya gerak dulu la... Bye2..Assalamualaikum...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law