Sunday, May 21, 2023

Kembali atau tidak?

Assalamualaikum...

Hai you all.. Akhirnya setelah hampir 7 tahun aku menghilangkan diri dari dunia blogger ni, maka dengan ini kembalinya aku ke sini... Bukannya ada sebab lain pun cuma rindu nak menaip dan bercerita..

Dalam tempoh 7 tahun ni banyak benda aku lalui.. Era covid tu jangan cakap la semua benda dan orang terkesan aku confirm la TAK TERKECUALI... hehe..Banyak benda nak story mory ni.. bakat menulis ni pun dah lama terkubur.. Tak tahu la valid lagi ke penceritaan aku lepas ni.. Al maklum la skill dah lama tak diasah, ya makin tumpul.. giteww.. Hehe

Ok la.. Tak mau cerita panjang unttuk entri ni.. Kita kena move on ke cerita seterusnya dalam entri akan datang.. So, korang tunggu ya.. Errrrrmmmm Tapi ada lagi ke yang masih follow blog aku ni?? Masih ada yang nak baca ke??? Takpe la.. cukup la sekadar untuk coretan diari hidup aku di masa tua nanti.. 






No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law