Saturday, August 7, 2010

Bulan yang busy...

Assalamualaikum....

Bulan 8 adalah bulan kemerdekaan bagi negaraku yang tercinta iaitu MALAYSIA... Saya amat berbangga dilahirkan dalam bulan ini.. Hahaha... Sue dah bengong sikit akibat tertelan + terminum pelbagai ilmu yang perlu dibaca untuk menaburkan semula ke dalam QUIZnye... Hahaha... Serius saya cakap yang minggu nie betul-betul sibuk... Dengan homework spanish, homework business growth management... Tak habis dengan homework, assgiment pun semakin hari, semakin banyak.. Dalam 1 subjek je dah ada 3 assgmnt.. Ditambahkan dengan presentation... Pergh!!! Sakit otak la macam nie... Sepanjang awal bulan ogos yang tercinta ini, senang cerita sepanjang minggu lepas la.. saya ada 3 QIUZ.. Iaitu Quiz Bahasa Spanish, Quiz International Business, Quiz POM and Quiz Aspek Perundangan dalam Keusahawanan.. Hebat bukan apabila lecture menetapakan Quiz dengan begitu dekat... Belum termasuk dengan program-program dalam kelab..  T________T

Sesibuk-sibuk mana pun, saya tetap tidak mengabaikan facebook saya..hahaha.. Kesian kamu blog.. Saya TERpaksa mengabaikan kamu.. sebenarnya banyak juga cerita saya untuk kesunyian dengan pelbagai aktiviti.. Tapi disebabkan kemalasan sentiasa mendampingi saya, so, dengan rasminye kamu (blog kesayangan saya.. Ewah... ceh..ceh) terpaksa la saya abaikan untuk sementara waktu...Huhuhu... Kesian blog saya.. Ada sesapa nak tolong taipkan entri untuk saya tak? 

Hujung bulan 7, saya sibuk dengan program Silat Cekak Ustaz Hanafi (SCUH).. Lepas tu, dengan menjawab pelbaga Quiz dan hujung minggu yang lalu, saya pun ada program Seminar E-Business untuk Kelab Keusahawanan.. Super busy la saya nie..Dah naj habis belajar, baru la terkedek-kedek nak busy dengan aktiviti kelab or aktiviti yang tidak mendatangkan pendapatan yang lumayan... Hahaha... Sue dah mengarut... 

Baiklah.. Sila pergi ke entri yang lain pulak... Adios....

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law