Wednesday, March 23, 2011

Hadiah Runtuh

Assalamualaikum..


Waktu saya tension or boring-boring, rajin saya buat aktiviti yang membazirkan masa begitu je.. Sebagai contohnye, berblog walking.. Kepada readers yang baru tu, blog walking ni bagus sebenarnye, kita menyelami dunia blog orang lain dengan lebih mendalam.. Tak kisah la kalau korang nak jadi silent or kepoh-kepoh blogger.. Hehehe.. Super senior blogger pon bole blog walking, tak kan yang junior tak berminat??? Bila saya berjalan-jalan, tak lupa juga meninggalkan jejak link serta menfolow blog yang saya kunjungi.. 

Ramai yang suka berkata seperti ni "U follow i, i follow u back".. Mula-mula tu tak kisah pon dengan kata-kata ni, tapi bila difikirkan balik, buat ape terlalu ramai follower kalau yang bertandang ke blog kite berapa kerat je.. Yelah, saya ni blogger yang bole dikatakan baru juga la.. Dan blog saya bukan seperti Hanis Zalikha, Cik Epal, Ben Ashari,Irine Nadia Marcello dan blogger lain yang seangkatan popularnye senang nak dapat beribu-ribu follower dalam beberpa jam je.. Pada pendapat saya, lebih suka follow blog sebab suka dengan penulisan, banyak info & Toturial yang berguna serta menyokong blog kawan-kawan... Namun tak lupa juga dalam mencari blogger baru untuk dijadikan calon kawan baru.. Hehehe.. Baiklah, cik su dah pi jauh dari tajuk.. Sila kembali semula.. Pendapat ni takde kena mengena yang masih bernyawa or dah tak kembali lagi... 

Pagi tadi saya pi pejabat DPP untuk mengambil hadiah yang diberikan oleh seorang blogger sebabnya saya adalah Follower die yang ke 99.. Follower BERTUAH la ni.. Korang tak percaya?? Klik DI SINI... Hadiahnya.. Tadaaaa!!


Eh, Tak buka lagi rupa-rupanya


Ni la isinya, Coklat Comel..
Rasanya sedap... Alhamdulilah.. Kenyang sudah saya makan sorang-sorang kek coklat yang comel ni.. Kecomelan kek ni macam saya la.. Hehehe.. Kecik-kecik dan sedap dimakan.. Opppsss! Saya bukan untuk dimakan! Mind U all.. Hehehe

Sungguh enak dimakan begitu saja

Nasib baik 2 warna yang saya suka

Tetiba kan masa makan coklat ni, terbayang saya coklat kecik warna pink.. Wow! mesti MERIAH kotak ni.. Hehe... Gurau-gurau je Haziqah.. Data peribadi saya dah padamkan supaya tidak diketahui oleh orang lain.. Alamat rumah takpe, memudahkan orang nak datang merisik or bagi hadiah lagi besar.. Hehehe..

Ni la bungkusan yang saya dapat hadiah runtuh

Ucapan TERIMA KASIH TAK TERHINGGA kepada Haziqah sebab sudi bagi hadiah runtuh ni.. Saya sendiri pon tak sangka bertuah.. Bak kata orang tua-tua, "Tuah ayam nampak di kaki, Tuah manusia tiada siapa yang tahu".. Walaupon hadiahnye kecik, tapi saya sangat bahagia.. :) Adios

P/S : Mai ramai-ramai kita terjah blog Haziqah ni.. aunieZ..

4 comments:

baby said...

bestnye sue,,,betuah sgt

sweet gurl said...

Hehehe... Tu la.. Memang tak sangka.. So, jom la ramai2 pi follow blog org... cewah..

Unknown said...

bertuahnya sue..:-)

sweet gurl said...

Hehehe.. Alhamdulilah.. :)

© . | Blogger Template by Enny Law