Thursday, March 3, 2011

Kembar berlainan Ibubapa

Assalamualikum...

Hai semua readers... Dup.. Dap... Dup... Dap... Jantung saya berdegup kencang bila dapat tahu kejap lagi blok saya akan di check oleh UK(unit keselamatan) dan pengetua serta felo... Gayanya seperti saya ada bawak barangan terlarang pulak.. Ada or tak, tu belakang kira.. Yang penting RELAX... Buat muka biasa je.. Seperti TIADA kesalahan langsung... Hahaha... Jom relax dengan cerita lain..

KEMBAR????

Apa yang korang dapat lihat dari gambar tersebut??? Korang mesti akan cakap "Kembar ke?" Hahaha... Serius kami memang kembar... TAPI berlainan Ibubapa la.. Muka saya ada seiras sikit kan dengan Marshanda??? Sila jawab 'YA', jika anda pandai menilai wajah saya... Hehehe.. Macam mana saya bole terperasan yang muka saya ada iras sikit macam Marshanda ni???? 

Ceritanya begini, pada suatu malam yang indah dengan bintang-bintang bertaburan di langit dan saya hanya mampu mengcahayakan diri dengan lampu belajar sahaja.. Semasa saya sedang ber'chat' dengan my friend di FB, tetiba die memberitahu yang muka saya 'SEIRAS' dengan Marshanda.. OMG!!!! Tak pernah orang lain memuji saya sebegitu rupa... Terus pi kat google image and search picture Marshanda.. Ternyata... Muka saya ada iras sikit dengan dia.. Tapi tak tahu tang mana yang sama.. Dan yang paling penting, kami berdua 'COMEL'.... Hahaha... Pasai comel tu memang tak dinafikan ramai yang udah bilang pada gue... :)  Perasaan riak dah mula bertandang... Cepat halau perasaan tu.. Kang saya akan bersiap sedia untuk pi audition berlakon dengan Baim Wong pulak.... Volum perasan sila direndahkan ye cik Su... Move!!

Terima kasih banyak-banyak kepada Nurfaeezah Ruhaizad sebab telah menyedarkan saya... Selama ni saya tak tahu pun... Nampaknya dah  3 orang yang saya dah jumpa, pelanduk 2 serupa saya.... Anda sudah jumpa ke??? Adios..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law