Tuesday, October 9, 2012

Budak Yang COMEL

Assalamualaikum..........


Dalam kesibukkan menguruskan barang-barang untuk pergi jauh... Sempat lagi nak mengusik si Comel ni... Bukannya apa, sejak dia lahir sampai dah 10 bulan ni, saya takde bergambar dengan dia.. Kesian kan?? Padahal selalu jer pegang dan jaga dia, tu maknanya TIADA KESEMPATAN BUAT DIRIKU... Ni dah 10 bulan, dah pandai tak nak dekat dengan saya... Sebabnya dah kenal insan terpenting dalam hidup dia... Sobsob...sobsob.....


Tengok jer la muka pelik si comel tu yang tak nak saya pengang dia.. Sibuk nak ikut ayah dia.. Geram jer.. Padahal ibunya yang snap pic ni.. Hampeh la.. Ni baby girl ok.. Jangan salah faham dulu.. hehe.. Sebab rambutnya lambat tumbuh... 
Nama saya Nur Alisyah Shuhadah....

Dia ni anak sedara saya yang no 3.. 2 orang lagi tu, anak abang long saya.. yang ni anak abang ngah saya.. Hehehe... Anak sulung la katakan.. Kami memang gelarkan dia 'anak AYAH' sebab melekat ker kat ayahnya.. Sekarang pun dah pandai panggil 'yah!!! yah!!!' kalau ayahnya tak layan... Hahaha.. 

Geram dengan mata bulat dia..

Ni baru 4 or 5 bulan kot.. Dah tak ingat la mak ciknya..

Ni baru anak sedara, belum lagi anak sendiri.. Mesti lagi comel dari Alisya ni.. Hahaha.. Berangan tak sudah la cik tuan tanah sorang ni.. Ntah tahun bila agaknya boleh dapat baby comel ni.. Jodoh pun belum sampai serunya... *doa-doakan yer cepat2 saya bertemu jodoh*.. Tengok! Menggatal lagi... Umur pun dah meningkat, kena la cari cepat2... Hehehe.. Saya rindukan Alisya tapi dia tinggal takde la jauh mana pun.. Masih dalam lingkungan kawasan Johor... Nanti nak ambil gambar lagi ganas dengan dia.. Gerammmm... Adios..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law