Wednesday, February 20, 2013

Dah Lama Membawa Diri

Assalamualaikum...........


Dah masuk penghujung bulan 2 tahun 2013.. Cepatnya masa berlalu... Dah hampir 8 bulan juga saya menempuh alam pekerjaan ni.. Dan dalam masa tu juga dah ramai kawan-kawan yang berkahwin mahupun bertunang.. Alhamdulilah dan tahniah saya ucapkan.. Saya????? InsyaAllah.. Ada jodohnya dan sudah sampai serunya, akan bertempek la gambar kat jemputan tu kat blog tercinta ni... Hehehe....





Dah lama juga saya tak post story mory yang selalu dikepoh-kepohkan kat tanah blog ni kan??? Al-maklum la semenjak dah kurang ber-so-si-al di media ni, maka kurang la aktiviti yang menjangkau ke alam blogger ni.. Hahaha... *Ayat macam apa ntah*.. 

Selamat datang ke tahun baru dan menepuhnya dengan lebih kuat lagi.. Saya bukan menghilang cuma menyepikan diri seketika.. Huhuhu.. Yelah, saya pun tak nak menghilang lama-lama nanti orang merindui pulak.. Hahaha.. Adios..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law