Wednesday, February 27, 2013

Konsert Zikir Terapi Diri Hafiz Hamidun

Assalamualaikum....


Bertemu kembali kita dalam entri yang baru lagi panas ni.. Readers semua apa khabar?? *Masih ada yang membaca ke blog aku ni??? confius sat....* Tuan tanah bukan tak percaya cuma beranggapan dia ni seorang blogger biasa.. Ala-ala penghibur jalanan gitu... Hehehe.. 

Topik kali ni memang gempak la sebab saya pergi konsert... First time tu pergi konsert berbayar dengan harga yang lumayan... Semata-mata mencari kelainan dan suka mendengar zikir terapi diri Hafiz Hamidun dan.... yang sebab yang paling utama kerana saya fans dia.... Hehehe... Dulu pernah jumpa buat pertama kalinya di event talk UUM.. Sampai boleh terjatuh hati pulak... Tapi masa tu memang dah minat dengan karya muzik beliau pun.. Entri yang mane?? yang ni la Grooming Workshop .... Sila usha ke sana yer..

Korang nak tahu tak, saya pergi ke konsert ni bersama kawan lama saya yang selama 9 tahun tak berjumpa... Percaya atau tidak kami masih bole pergi holiday bersama-sama dengan riang ria gembiranya... Kami hanya rapat dulu masa form 2 lepas tu die melanjutkan pelajaran ke sekolah lain... Apa-apa pun, saya happy sangat sebab dapat berjumpa dengan dia... Dan kami masih sekepala macam dulu lagi.. Meh kita skroll ke bawah..


Tiket yang selama ini ditunggu-tunggu..

Tadaa... Ni la kawan 9 tahun yang tak berjumpa tu...

Bersama kenalan keluarga baru... 

Meh-meh beli ini cd & dvd konsert Hafiz.. Rugi tak beli...

Konsert yang ditunggu-tunggu... hensem dan sedap suaranya..


Pembukaan konsert Hafiz mendendangkan alunan zikir Ya Latif yang menjadi salah satu track kegemaran saya.. Sayang seribu kali sayang tak sempat nak rakam.. Ingatkan masuk zikir lain tu.. Waaaaa... Sadis sekejap la...

Imam Muda Asyraf pun menjadi tetamu jemputan.. Sedap juga suara IM Asyraf ni bernyanyi... 

Hafiz pakai baju melayu teluk belangga memang superd hensem dan kacak la... tergoda i.. Hehehe..

Saya nak upload video salah satu zikir hafiz dalam konsert tu tapi ntah apa punya setting tak dapat masuk pulak.. Aduhyai... Nanti nak kena godeh2 balik la... Setakat ni dulu ok.. Ekpress ni... Adios...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law