Monday, May 24, 2010

Disebalik Takbir

Assalamualaikum...

Hai2... Memula tadi terasa nak menulis entri tanpa memberi salam, tapi tak sedap dan tak cukup rasa pulak.. Huhuhu.. So, aku kembali ke pangkal jalan yg sudah sedia maklum unutk bergerak secara lurus and don't belok-belok... Hehehe.. Sudah nampak dengan jelas dan nyata yg aku sudah terlebih-lebih makan kerepek.. Ada kena mengena ke??? (Berfikir sejenak)....  What happen sue? Nape mukadimah macam nie? Ntah la.. kepala ku sudah kepusingan...T____________T

OK2... Sue akan move kan kepada tajuk entri die... Don't worry baby... hehehe.. Pada tanggal 30/04/2010... Jeng... Jeng... Jeng.... Agak2nye, ape disebaliknye tue?? Ok2.. Korg tengok la picture di bawah nie... 

Tadaaaaaaaaaaaa!!!!!!!
 My New Camera Digital : Sony Cyber-shot

Latar belakang yang berwarna hitam

Gambaran dari sisi....

Sebenar-benarnya, Camera Digital Pinky nie adalah camera yang aku baru dibeli pada 30.04.2010... Pada tarikh keramat tue la, aku telah mengeluarkan wang sejumlah RM580 untuk mendapatkan dan merealisasikan kehendak + nafsu ku dengan harga yang begitu murah tetapi mahal untuk aku mengeluarkan wang sebanyak itu..... T_______T... Hehehe.... Akhirnya, dengan berkat usaha aku memujuk + membuli kakakku yg ms tue memang busy gilerr dengan persiapan majlis pertunangannya, dapat juga aku mencapai dan menggapai nafsu ku ini... Hahaha... Nafsu serakah betul la aku nie...

Nape SONY? Nape warna PINK???? Persoalan demi persoalan yang ditujukan khas utk aku oleh beberapa manusia.. Dieorang dah bagi aku merasa seperti artis pulak sebab banyak sangat persoalan yang ditanya....Huhuhuhu... Ok2.. Cik Sue akan menjawabye.. Aku memang sejak dulu suka menggunakan barang2 dari jenama Sony... Hanset pertama yang aku pegang adalah Sony Ericsson K300i... Berkamera 1.5 megapixes... Jika nak dibandingkan dengan Camera Pinky aku nie memang amat jauh dan berbeza sekali... Camera Pinky nie mempunyai 12 Megapixes... Huhuhu... Kalau ko bertanya, kenapa camera ku berwarna PINK??? Tue memang soalan yang tak realistik = rasioanal.. Sebab sesiapa yang dah melawati blog ini, akan mengjangkakan serta membuat andaian bahawa "Sweet Pink Gurl" adalah seorang gadis yg menggilai warna PINK..... Dari sini la, korg dah  dapat jawapan soalan tue.. Cuma aku nak buat pembetulan sikit, Bukan "Menggilai" tetapi "Meminati".... Perkataan tu tadi nampak tak senonoh sikit... hehehe.. 

Bukan main panjang lagi aku bercerita... Hehehe.. Gembira punye pasal... Untuk makluman anda semua, sekarang nie pun aku still setia lagi dengan Sony Ericsson tau.. Hanset tercanggih aku adalah Model P990i.... Nak tahu rupanya macam mane?? Sat ea... Aku nie baik nak bagi korg terus tahu rupa model hanset aku... Tak payah korg nak susah-susahkan diri mencari image di Google.... 

 Tadaaaa!!! Nie la rupanya.. Depan dan belakang..

Siap ada lambang Sony gitu....

Sori la, picture tak berapa jelas sebab aku pun donwload je picture nie...Hahaha.. Tapi memang betul alu pakai henset tue.. Bertouch skrin lagi.. Cuma kemalasan nak ambik dan edit gambar telah menerjah dalam diri aku... Kalau nak tengok lebih jelas, korg kecik kan la picture nie or search je kat Google yang sedia membantu korang... Hehehe... Dah sampai masanye blogger pergi.....bye

2 comments:

iekabean said...

owhhh..minat sony! macam mama ieka. semua barang nak sony~

hahahhaha

pink-pink! hahha

sweet gurl said...

Wah!! Tak sangka wujud 1 persamaan ye antara kite berdua...huhuhu... Ehem! Pink in my life...hahahaha...

© . | Blogger Template by Enny Law