Monday, May 24, 2010

Ibuku Sayang

Assalamualaikum.....

Entri ini adalah entri terlewat... Hehehe.. Sebabnya kemalasan yang semakin memuncak.. Hahaha.. Ok la.. Aku nak straight for kehadapan... Tajuk entri pun korang dah tahu kan?? Kalau tak tahu, sila mengeja dengan tatatertib mengikut huruf dan suku kata dengan betul... 

Hari Ibu adalah hari yang amat bermakna kepada semua Ibu-ibu di dunia dan bakal bergelar ibu macam aku suatu hari nanti...Hahaha... Semangat gilerr nak menjadi Ibu aku nie... Padahal ready pun tak.. Calon pun takde lagi... Macam mane tue??? Ibu... Ibu... Engkaulah RATU hatiku... Bila ku berduka, Engkau hiburkan ku selalu... Eh!! Jap.. Jap... Betul ke lirik yang aku nyanyikan nie?? Huhuhu... Sila sambung kepada readers ku... Hahaha.. 

Hari Ibu disambut pada tanggal 5 Mei setiap tahun.. Kalau tidak silap la... Kalau silap, sila buat ralat... hehehe.. Dan pada tarikh 11 mei lalu, Aku serta keluargaku telah pun membuat sambutan Mother's Day di sebuah kedai makan.. Alhamdulilah.. Sambutan memang best...Abang aku yang no 2, yang membuat rancangan semua nie.. Kami ikut je.. Yang penting, die yang belanja.. Hahaha.. Tue adalah agenda yang terbaik... Nak tahu bagaimana rupa paras kek yang kami... Opsssss!!! Abang aku beli? 

Tadaaa!!! Nie la keknya
Time potong-memotong kek.. Ibu dan adik bongsuku

Yang belakang tue la abang aku bersama tunangnya
Nie antara menu untuk menjamu selera

Tembikai Ais yang fresh

Tu la diantara beberapa keping gambar yang sempat diupload.. Bukannya tak mahu upload banyak cuma Internet guna broadband tanpa wujudnya line 3G adalah 1 penyeksaan.. Geram betul hati nie... Huh!!! T__________T
Aku malas nak edit-edit gambar sebab kalau edit nanti jadi lebih buruk.. So, aku nak berguru dulu baru la dapat hasilkan editing photo yang menarik dan cantik... HAHAHAHA.. Sape pulak yang nak mengajarnye?? Diri sndiri la jawabnya... 

Apa-apa pun, sambutan hari ibu bagi aku adalah bermakna dengan berkumpulnya satu keluarga... =) Ianya bukan mudah dijual beli...  Ok la.. Sampai disini dahulu... 

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law