Saturday, September 29, 2012

Pandangan Pertama

Assalamualaikum..........


Korang mesti pernah dengar CINTA PANDANGAN PERTAMA kan??? Tak pun dah pernah alaminya sendiri.. Hehehe.. Kenapa la saya tetiba jer nak cerita pasal ni kan... Biasa la dah lewat malam ni, suka pulak melayan perasaan yang tengah merindui seseorang... Cewah... Statement terangkat sudah.... Huhuhu..  

Terus terang saya katakan buat masa ini, ketika ini, minit ini, saat ini.. Saya masih belum mengalaminya... Yelah, umur pun baru 20++++, muda lagi tu... Hehehe.. Walaupun orang lain akan mengagak saya masih 16 tahun jika tidak mengenali saya.. Muka awet muda memang macam ni, orang selalu akan salah anggap kejap.. So, di usia sebegini, ada juga di antara rakan2 saya sudah berumah tangga dan beranak pinak.. Tu sudah jodoh mereka dan mungkin siapa tahu diantara mereka pernah melalui cinta pandangan pertama ni.. 

Saya cuma pernah merasai SUKA PANDANGAN PERTAMA... Suka dan cinta memang meupakan 2 perkara yang berbeza.. Semua orang sudah sedia maklum kan??? Macam mana boleh terjadinya suka tersebut??? Semua itu berlaku secara tak sengaja.. *tak sengaja lagi cik tuan tanah ni*... Saya terkesima pada seseorang lelaki di dalam satu dewan kuliah semasa belajar di IPTA dulu.. Kenapa terkesima??? Hensem sangat ke??? Bergaya sangat ke?? Kaya ke mahasiswa tu?? Bijak pandai ke dia??? Berperwatakkan menarik dan berimejkan yang sangat smart ke??? Soalan yang TIADA JAWAPAN............

               
 Muka termenung memikirkan seseorang yang jauh di mata
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sehinggalah saya tersedar yang suka itu hanya sementara dan apabila kita terpandang yang lebih baik, suka itu akan berubah arah.. Suka itu hanya sekadar suka-suka lah... Kenapa?? korang masih tak faham yang saya tiada jawapan??? Sebabnya dalam hati jer yang ada jawapan.. Hahahaha.. *Kedekut la tu tak kongsi, lain kali jangan nak mengada-ngada nak story mory pulak yer*.... Saya suka sebab dia smart dan secara fizikalnya memenuhi cita rasa lelaki idaman saya.... hehehe.. Adios...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law