Thursday, December 16, 2010

Berekonomi Seketika

Assalamualaikum..


Salam 1 Malaysia dan selamat petang... Fuh!! Bahang sangat saya kat rumah.. Cuaca hari ni tak menentu.. Pagi tadi, awal-awal dah hujan lebat lepas tu tengahari panas membahang pulak, petang... Hujan bakal menjelma seperti Band Hujan.. Nasib baik tekak ni dah dibasahi dengan aiskrim.. Lega..... Tadi pagi saya pergi ke sekolah menengah yang telah lama ditinggalkan.. Ada urusan sedikit mengenai program esok pagi.. Biasa la program bakal guru... Hehehe... Cukup-cukup la tue nak sangat jadi cikgu... 

Dalam perbincangan tu, bekas guru saya ada bagi latih tubi.. Giler ar saya cakap, banyak siot... Nasib baik ada soalan yang senang.. Macam kacang je.. Ada kaitan tak kacang dengan soalan Ekonomi Asas?? Sila jawab ea readersku.. Mula-mula tengok soalan tu, macam blur-blur seperti labu labi mendapat lobak merah... Pelik semacam je, padahal dah pernah belajar dolu-dolu... Dan dengan mudah saya tertewas sekali lagi dengan soalan tersebut.. Ya, saya WAJIB STDY BALIK! Kalau tak, kang nanti tak tahu nak jawab apa, time junior tanya.. Buat malu saya je... Hehehe... 

Tu la latihannye berserta nota.. Buku teks hanya pinjaman sahaja


Selesai bincang dengan budi bicara masing-masing.. Saya pun sempat la meround sekitar sekolah.. Dalam kawasan yang terdekat je, dah banyak perubahan.. Masa saya tinggalkan sekolah tersebut, sekolah tu takde la cantik mana, tapi sekarang, dah maju beb...  Cikgu saya bawak anak die, tapi saya tak sempat nak ambik gambar.. Saya tak pandai pikat anak die.. Biasa la first time nampak anak cikgu.. Comel sangat2.. Tapi saya telah cuba untuk mengambil sekeping gambar dari mukabuku cikgu saya...Akhirnya, berjaya... Maaf ya cikgu.. Nak promote anak cikgu kejap.. Hehehe

Wife cikgu saya, cikgu Asheeq, Darwisy (hero ckg) 
dan cikgu Asrul (Bekas ckg saya)

Sila view gambar yang ntah apa-apa nie... Time ronda-ronda SMKB... 

Disebalik pokok pun nak possing juga

PEACE!!

Dah cukup... Sekarang time untuk study... Pi study sane.. Adios... Entri baru akan menyusul kembali.. Hehehe...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law