Wednesday, December 8, 2010

Blog Larian

Assalamualaikum...


Saya sangat teruja apabila melihat ramai yang busy kan blog mereka dengan entri Blog Larian... So, dengan rakusnya sekali lagi saya menaip entri Khas untuk blog ni... Syarat dan terma yang dah termaktub dalam undang-undang Blog Larian ni adalah seperti berikut :


1) Wajib ada banner Ini



2) Sudah menjadi Follower  yang ke 546 Di sini
3) Perlu melengkapkan slogan seperti ni,  "Saya suka berblogwalking kerana ..." Tidak melebihi 30 patah perkataan.

'Saya suka berblogwalking kerana dapat menambah kawan baru yang hyperaktif serta tidak meletihkan tapak kaki saya namun hanya mata saya yang semakin mengecil akibat terlebih dos di lappy.' 

4) Tag 3 orang atau lebih.. aineenadia Helenamasyitafantaghiro Ckg Asheeq, errr.... dan.. hanee....
5) Saya kena bagitahu kepada rakan blogger yang udah di tag tentang Blog Larian ni..

Ok... semuanye dah dilakukan dengan lancarnya... Adios.....

2 comments:

TimMie said...

da join.sgt best! singgah la my blog.list 97 ^^

sweet gurl said...

Memang best... dapat kenal ramai blogger lain... hehehe... :) Ok.. no hal..

© . | Blogger Template by Enny Law