Sunday, January 23, 2011

Ntah apa-apa je

Assalamualaikum...


Salam 1 Malaysia dan salam ukhuwah buat teman-teman blog saya.. Cewah... Ayat tetiba nak skema pulak kan.... Huhuhu.. Entri kali ni memang membosankan pembaca sebab saya hanya akan taip beberapa perenggan je.. Kombinasi gambar dan cerita yang tak seimbang akan menyebabkan blogger seperti saya tidak berminat untuk menaip... Sila la view gambar saya sepanjang majlis perkahwinan abang saya.. Muka saya yang tak pernah di majke up, tetiba disuruh make up... Ditambah dengan pelbagai gaya yang secukup rasa... Jangan tak cuba pulak.. Penat berpossing ni...  Full Stop!










Kalau ada yang nak melihat lebih dekat muka saya, sila la ke mukabuku saya.. Adios..

2 comments:

Adam said...

abg dah khawin?
tuan punya badan bila lagi???
hehehe

sweet gurl said...

Yup... Dah selamat pun... Cik tuan tanah ni??? Lambat lagi.. belajar pun habis lagi.. huhu.. ditambah dgn ketiadaan calon... hehehe

© . | Blogger Template by Enny Law