Sunday, October 23, 2011

FASA 3

Assalamualaikum.... Hai semua..
Wah... Hari ni saya bersemangat pulak nak mengupdate blog kesayangan ni kan.. Yang ni punye citer agak terbaru juga.... Last week punye... Hehe.. Kepada readers yang dah baca SINI dan SINUN... Baru la korang semua akan faham kenapa title ni berfasa-fasa segala alam.. 

Ganas tak pic ni??? Hahaha

Alhamdulilah... Saya berjaya melalui ketiga-tiga fasa ni dengan tenang dan sabar, walaupun cabaran yang ditempuhi pun boleh tahan berat juga... Hehehe.. Fasa 3 ni hanya membuat laporan dan mempersembahankannya di hadapan para juri yang bijaksana... Hehehe.. Proses membuat laporan tu takde la memakan masa yang lama.. kami diberi selama 9 hari untuk menyiapkannya.. Dan pada hari terakhir program iaitu 19/10/2011, kami telah berkumpul di CeDi.. Laporan dihantar awal pada 17/10/2011.. Pada 19hb tu, kena present la readers sayang... Hehehe.. Segala macam perasaan ada pada diri saya.. Nasib baik la group saya kena present yg ke 3.. Kat tengah2... Takde la risau sangat.. Sampaikan kawan sekumpulan cakap muka saya, macam takde perasaan je... Hahaha... Saya cover cool la beb..  Meh jengah pic group kami present.. Muka saya takde sebab masa turn saya, saya tak reti duduk diam.. Last2 kawan saya rakam part tu.. Hehehe



2 orang juri yang bijaksana

Yang tengah berceramah, tu pres kami

Selepas semuanya mempersembahkan laporan gerai masing-masing... Kami semua pakat berfotografi la... Riuh rendah kat dewan tu... Hehe.. Keputusan dan BBQ akan dibuat selepas naik cuti.. Yang saya tahu, hadiah pertama (RM1500), kedua (RM1000), ketiga (RM800), keempat (RM600) dan kelima (RM500).. Semuanya cash money beb... hehehe...

EKSPRESSURE yang tak cukup ahli...

TERA NICHE

NET GENERATION

THE BOOM!!!

WE ARE ENTREPRENEUR (WAE)...

Lepas tu, kami apa lagi, berfoya-foya la dengan jurugambar.. Hahaha.. Berpossing sana sini.. Happy segala penat lelah kami dah terhasil selama lebih kurang 3 minggu... Hehehe.. Semua muka bahagia tu... 





Akhir sekali, memang best la... makan tengahari free... walaupun bermacam perasaan bergelora dalam diri sebelum present, kini segalanya telah dilepaskan... Bahagia... Tapi belum cukup rest lagi.. Assgmnt pula menunggu giliran untuk diselesaikan... Hehehe... Adios semua... 

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law