Monday, November 2, 2015

Seoul Day 2 - PART 4 - S.M Enter. & FNC Enter. & JYP Enter. & CUBE Cafe

Assalamualaikum..

Perjalanan kami diteruskan lagi.. Ke mana?? CUBE Cafe.. kiranya CUBE Enter. punya cafe.. di mana?? Gangnam.. So, memandangkan ianya perjalanan jauh, aku rasa macam nak give up jer.. Dah tak larat satu hal, kasut aku pula buat hal.. Aku rasa kasut aku ni, tapak dalam dah haus.. sebabnya dah bole rasa rangka tulang kasut..

Serius la, masa dalam perjalanan tu, memang nak menangis, nak menapak jauh ni.. Actually sangat jauh daripada station subway gangnam.. Nasib baik la aku masih bertahan.. Dan dapat la jejakkan kaki di S.M Enter., FNC Enter., JYP Enter. & CUBE Enter. Walaupun tak dapat msuk, asalkan dapat jejak dan tinggalkan kesan tapak kasut pun dah ok.. Hehehe..

Dalam berduka dengan tapak kaki yang sangat sakit, tetap buat muka happy... Cuma keadaan tak berapa ok..
Betul2 berada di depan bangunan S.M. Enter.
Nah! Bukti aku di sini...

Sebenarnya, area sini, banyak company entertainment Kpop. Tu yang main pusing2 di waktu malam.. Aku rasa berjalan di sini around pukul 8 lebih malam.. tapi dah macam pukul 9 lebih pula gelapnya.. Hehehe.. 

Sampai dah depan bangunan FNC.. Kereta putih sapa, aku tak tahu..
CNBlue antara idol bawah FNC Enter.
dah macam gambar paparazzi pula..
Sampai dah depan bangunan JYP Enter.

Sampai dah depan CUBE Enter.

Sampai juga la ke CUBE Cafe ni.. Of course la kami masuk dan duduk lepak2 kejap.. Masing2 happy cuma aku jer yang kurang happy akibat kaki yang tak selesa.. Biasa la bila keadaan fizikal mula menunjukkan kesakitan, mood pun akan berubah sedikit.. Kak emi pun perasan aku macam tak ok, tapi aku still kata ok.. Sorry kak emi, tak nak buat akk risau sebenarnya.. Hehehe..
Ni la CUBE Cafe.. ada studio atas tu..
Depan CUBE Cafe..

Di sini, kawan2 aku pergi ke tingkat satu or mana entah.. Rasanya di dalam sebalik cafe ni ada ruangan barang idol bawah CUBE Enter. kot.. aku ni malas nak melayan dan dieorang pun dah oder air.. aku duduk jer la dan menunggu penggera bergegar... Sambil2 lepak, tengok balik gambar2 yang aku snap siang tadi.. Layan perasaan sekejap di sini..
Memandangkan mood aku tak berapa ok, balik tu aku berjalan laju di depan.. Sebab kak emi rasanya makin risau dengan keadaan aku.. Tu yang die suruh aku jalan depan.. Memandangkan senang jer daripada CUBE Cafe ni nak ke station subway, aku pun jalan je ikut jalan masa pergi.. Nasib baik tak sesat.. Hahaha.. sebab ingat la penanda bangunan mana yang kita lalu.. itu la yang penting, bila berjalan mata kena tajam tengok sekeliling.. 

Last tempat ni before balik, memang memenatkan aku.. tu nasib baik tak menyinggah ke 2PM punya cafe.. kak emi cakap pun, cafe tu berdekatan dengan laluan yang kami guna.. Next time la ye.. badan dah penat mengangkut segala barang yang dibeli petang td.. Fans memang ada la di setiap depan bangunan S.M Enter, FNC Enter, JYP Enter dan CUBE Enter... Maybe ada la idol dalam bangunan tu.. siapa idol KPOP tu??? aku tak dapat kesan... Ok.. dah.. nak tutup cerita.. Bye2.. Tunggu hari berikutnya...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law