Wednesday, November 25, 2015

Seoul Day 5 - Kembali Pulang.. Bye2 Seoul

Assalamualaikum.. Hye...

Ni baru nak update sebab mencari mood untuk menulis lagi.. Hehehe.. Mood masih berangan teringatkan korea sebenarnya.. Aku punya flight pukul 9 pagi.. So kena la bangun awal hari tu.. Gerak dari hostel pukul 6 pagi.. (masa dalam gambar adalah masa waktu di Malaysia).. 

Sedih la nak meninggalkan korea.. even aku cuma duduk di sini 8 hari tapi aku bole katakan yang aku dah jatuh cinta di negara Korea.. Aku rasa selesa di sini.. Aku sukakan budaya dieorang.. dan kemudahan awam yang sangat tip top.. lepas tu dengan sikap masyarakat di sini juga.. banyak benda baru aku belajar di sini.. tempat dieorang memang bersih... susah sangat nak jumpa sampah bersepah2..

Masa dalam bas tu, sempat la snap untuk di jadikan kenangan dan pengubat rindu di sini.. tak nak balik!!!














Nak ke tak nak aku tetap kena balik.. lepas masuk bagasi, duduk kejap untuk breakfast before masuk gate untuk ke imigresen.. Dah niat dalam hati nak datang lagi ke sini kalau ada rezeki lebih...Harapkan perjalanan aku pulang ke Malaysia berjalan lancar dan selamat..


Ni dah sampai TBS.. nak balik umah..

Apa yang sempat aku bawa balik Malaysia??? Selain barang2, aku sempat bawa Banana Uyu (4 botol), balance minum Orange Juice 100% Jeju Island dan Honey Tong Tong.. Ni semua aku makan.. Lepas ni dah tak jumpa di Malaysia.. Nak kirim orang belikan, payah pula.. tak kan nak mengepos makanan pula kan... Mesti akan merindui Banana Uyu sebab sepanjang di Seoul, setiap pagi aku minum.. 






Untuk cenderhati pula.. korang bole tengok la post2 entry aku sebelum ni sebab di setiap tempat aku sudah bagitahu aku sempat beli apa jer.. Yang untuk entry ni tak banyak gambar sebab emosi tak stabil.. Kalau bole tak nak ucapkan selamat tinggal Korea.. Dan yang pasti aku akan datang ke Korea lagi.. tu wishlist aku yang terbaru.. Ok.. Daa...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law