Monday, November 21, 2016

Seoul -> Busan - Day 4 The Mins's Cafe (Changmin 2AM Cafe)

Assalamualaikum..

Memandangkan tekak dah haus sangat, kami pun ambil jalan mudah terus ke The Min's Cafe (Changmin 2AM).. Sebab utama, nak tunaikan hajat merangkap impian si wawa ni.. Last year dia mai sini tapi cafe dah tutup.. kesian dia.. kebetulan aku pun belum pernah sampai ke cafe ni.. Ok juga kan.. Mana tahu bole terjumpa Changmin.. Hehehe.. *berangan jer...*

Aku tak pernah ke sini tapi dah buat research so, jalannya tak la memeningkan kepla.. so, aku rasa takkan sesat la nak ke cafe ni..

Dari jalan dah nampak cafe ni berwarna warni..


Masuk jer dah rasa teruja.. Hahaha.. Lagi-lagi si wawa tu.. bakal jumpa family mertua la katakan... Hahaha.. kiteorang sampai pagi.. lebih kurang pukul 10 or 10 lebih macam tu la.. nasib dah buka cafe ni.. risau juga mai jauh-jauh tapi masih tutup.. tuah kami la kan...

belakang tu omma Changmin ye..

Konsep The Min's cafe ni memang menarik.. banyak CD album kpop idol yang legend yang popular siap ada signature di tampal di setaip sudut dinding cafe..  Maaf ye semua album tak dijual dan tumble atau barang dalam cafe ni pun bukan untuk dijual..

Nak bagi nampak "The Min's"..


Selfie with Strawberry Kiwi Ade.. 5,500 won..


Mata aku tertumpu kat Infinite Reality Album jer tu..

Kekonon la tengah tengok majalah..

BTS pun pernah lepak kat meja ni tau...

Ruangan ni aku tak sempat selfie.. kasi peluang kat wawa je..

Lepas selfie dan ambil video.. (ada 1 video aku terdelete dan belum sempat save dalam pendrive.. TT..TT.. Tapi nasib baik ada upload dalam IG..).. Wawa tanya aku, "nak tak lepak sini lama kejap? mana tahu jumpa Changmin...".. Tadi dia dah tanya omma Changmin, Omma dia cakap semalam Changmin ada datang tapi tak tahu la hari ni samada datang cafe lagi atau tak.. *peluang nak jumpa macam tipis jer..*

Aku pun ok jer la.. memandangkan memang suka lepak kat cafe.. rasanya lebih kurang 40 minit lepak dan sampai la air aku habis.. Tetiba............... Tup!!! Nampak Changmin!!!!! wajah wawa memang happy giler masa tu.. senyum lebar sampai ke telinga.. Apa lagi, kami pun slow-slow borak dan pergi ke arah Changmin untuk take picture dan signature dia..

dan... terjadi lah.....

Tadahh!!!! Welfie kami bersama Changmin... Jaga jarak tau..

Fuh... memang tak menjangka la akan berjumpa cara begini.. Paling happy si wawa.. Impian jadi kenyataan tu... Changmin orangnya tinggi.. peramah.. omma dengan unnie dia pun peramah sangat.. si wawa siap selfie berdua lagi dengan Changmin.. Ok, ni kira hadiah untuk wawa la.. sekali aku belanja dia minum sebab dah janji nak bagi hadiah sempena birthday dia yang lepas... Hehehe.. Memang tak tidur lena la si wawa malam nanti...


Macam mana nak ke The Min's Cafe
Subway: Apgujeong Rodeo Station, Exit 6.

2 comments:

kurakuraygslow said...

Wawa memang peminat utama Chang Min ke? Wahhh memang impian jadi kenyataan sangat lah tu ^^

sweet gurl said...

To: kurakuraygslow

A'ah.. peminat semua.. awal2 masa planning dia dah bagitahu nak ke sini.. dan berharap dapat jumpa Changmin.. Akhirnya impian tercapai... Hehehe.. seronok tengok partner happy bila jumpa changmin tu..

© . | Blogger Template by Enny Law