Friday, April 9, 2010

Lenglongan Kasut

Assalamualaikum.... Hai semua....
Ape khabar semua? Korang sihat tak? Sebenarnya aku takde mood nak taip entri  nie.. tapi bile melihatkan kasut-kasut aku yang berselerak, maka TERCETUS la 1 idea untuk masukkan cerita kat blog kesayangan aku nie....HUHUHU... Wat setakat nie, aku dah kumpul beberape pasang kasut berwarna HITAM... kenapa HITAM???? Bagi ku WARNA HITAM ITU MENAWAN DAN SEKSI... HAHAHAHA.... Sesuai tak??? Lu pikir la sendiri.... Walaupun warna kegemaran ku adalah PINK!!! Tanpa membuang lagi masa yg aku dah banyak buang kan, ape kata aku tunjukkan beberapa pasang koleksi kasutku.. 

 Tadaaaaaaaaaaa!!!!!

  Hitam Berkilat + Kasut bertali....

Ber-reben + simple....

Reben lagi + Bunga2 HITAM...

Kasut kesukaan ku....

Tak tinggi pun tumit kasut nie....
Ha!!! Tue la diantara kasut2 hitam ku.... hanya 1 je yg tak bertumit tinggi cz malas nak pergi kelas pakai kasut bertumit2 nie.. Sakit kaki oi!!! Tapi kadang2 degil juga!!! Nak pakai, walaupun menyiksakan.... Sebabnye, kaki aku akan melicit kalo tak pakai stokin....huhuhu... 
Ok la... Sampai disini je entri kali  nie... Kpd sesiapa yg nak menyewa kasutku utk pergi dineer, bole je tapi dengan syarat..... Saiz kaki anda mesti 4 or 5 sahaja mengikut saiz kaki wanita... HAHAHAHAHA... Assalamualaikum.....

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law