Monday, April 11, 2011

Kerepek Otak-otak Goreng

Assalamualaikum..


Entri kali ni saya nak memperkenalkan satu fenomena yang melanda blok saya.. Hehehe.. Senang cerita saya nak menolong mempromosikan kerepek goreng otak-otak kawan saya.. Kerepek ni diimport dari Johor tau... Don't play-play.. Move sekarang ok.. Dah tak payah nak berbasah basi lagi.. huhuhu..







Kerepek ni kawan saya ambik kat kedai 1 plastik besar.. Ala.. yang boleh muat diri saya dalam tu.. haha.. Selain gambar-gambar di atas, saya pon nak promosikan blog dia ni.. Cuma dia ni tak berapa nak aktif dengan blog sebab kurang berminat.. cewah nadia... hehe.. Sila klik Hitam Putih Kuali ..




P/S : Kalau nak tempah, bole mai ke Johor.. hahaha.. Xde la.. nanti saya bagitahu kawan saya tu.. 

8 comments:

c!k bella said...

http://belladedott.blogspot.com/2011/04/nak-wat-contest-la.html meh joi..ajak kekawan ramai2...sambil tlg sy dptkan follower..ty yah...

NUR AYNIE said...

laaa~~ otak2 ker?? ingat kan aper..hih...sedappp....sukeee

Mr.Thinker@Ali said...

macam maruku jaa. Hebat negeriku. :)

sweet gurl said...

To c!k Bella

Akan datang ke blog anda.. InsyaAllah.. :) Thanks visit my blog..

sweet gurl said...

To NUR AYNIE

Yup.. Otak2 goreng... Memang sedap.. dah pernah makan ke??

sweet gurl said...

To Mr. Thinker@Ali

Rupa je sama rasanye berbeza.. Yang ni lagi sedap berbanding maruku.. Johor terbaik!! Hehehe

Anonymous said...

Hi gurl...how can I get d resepi..luv it so much ..btw ..where's d kilang in jb? Cos I'm staying utara.tqvm if u could reply me to my email. Reginasoopeng@yahoo.com

Anonymous said...

Hi..dimana bleh dptkan resepinya..can email me reginasopeng@yahoo.com

© . | Blogger Template by Enny Law