Friday, March 30, 2012

Malam Dinner

Assalamualaikum... Halo!! Halo!!

Saya sedar yang sudah lama saya tak mengupdate segala cerita di sini.. Huhu... Dah la sekarang ni sedang menjalani praktikal, so ape bole buat selain usha jer blog ni dari jauh... Hehehe.. Dah lame nak kongsikan story yang dah takde suam-suam kuku lagi.. Rasanya dah tahap lemau dan tepau.. Cerita ni berkisahkan GRAND DINNER.. Eh, bukan grand dinner macam kat tempat korang.. Ala event kecik-kecik jer der.. Sekadar nak melepaskan penutupan program business challenge.. Takkan korang dah lupe?? Mesti lupe kan... Yelah entri tahun bian la katakan... Huhuhu...

Perkongsian kemeriah yang tak seberapa best tapi bab makanannya memang terbaik... SAYA SUKA!! SAYA SUKA!! (ada nampak macam mei mei yang kawan upin ipin tak??)... Hehehe.. Korang tatap la gambar yang sempat dishoot pada malam kejadian.. Nanti pandai-pandai la korang buat kesimpulannya yer..



Terus terang saya katakan yang kumpalan saya iaitu ekspressure mendapat tempat ke 5 jer.. Tempat yang terakhir.. Saya tak malu sebab sekurang-kurang dapat juga seorang ahli RM50.00... Pengalaman yang ditimba pun cun juga.. Praktikalkan apa yang dipelajari dalam kelas ke bidang niaga sendiri walaupun tak sampai 2 minggu... Kiranya tempat last tu dapat RM500.00 untuk 1 kumpulan.. Ok kan??

Ha!!! Yang paling istimewanya pada malam tu, saya menyanyi di atas pentas beb... Maunya tak gelabah dan severs(nervous).. Huhu.. First time der.. Selama ni just nyanyi huhahuha kat karok jer.. depan kawan-kawan jer.. Sekali yang ni, depan tetamu VVIP tu.. Fuhyooooooooo!!! Bukan kehendak saya yer, cume masa tu takde siapa yang berani nak tampilkan diri menunjukkan bakat yang tak seberapa comel macam mukannya.. Hahaha.. Suara yang disumbangkan takde la sesedap "artis" tu.. Tapi lunak juga la.. Hehehe.. Yang pasti saya membawakan lagu "seiring sejalan by ajai & nurul".. Tapi sejalan cuma senada jer iramanya..  Tak percaya ke??? View gambar di bawah yer!!!



Gambar yang di bawah lagi tu takde kaitan yer dengan saya menyanyi.. ni gambar riang tapi tak berapa nak ria ok.. Huhu.. suka suki punye badan nak ambik possing macam mane... Cewah tetiba tertarik pulak dengan possing saya yang memandang buah hati merangkap kawan saya ni... No gossip-gossip ok lepas ni... Hehehe..






Yang ni memang gambar gediss!! Hahaha

Tapi ada juga orang cakap gambar ni comel.. hahaha.. (Adoiyaii!! perasan betul!)... Semua yang bernyanyi tu ada bakat tersimpan tau... Saya ni yang salah seorangnye... (adoiyaiii perasan tak berkesudahn la cik tuan tanah ni..).. Apa-apa pun, semua happy tapi ada yang dalam hati menyimpah orang.. JENG!! ada story disebaliknya.. Adios... 

6 comments:

NUR AYNIE said...

edc2...=) comel gmbr last tuu...=D

atiqa aris said...

kiutt idong mancong mcm arab.hehe mcm pnah tgokla muke tp kat mne ye..

Anonymous said...

wow...!
O.o curlass gitu..
hehe.. msti suara sedap, sbb tu brani nyanyi..kalau tak, tak adanya nak kedepan nyanyi.. hehe

sweet gurl said...

To NUR AYNIE :
Tepat sekali jawapan anda.. 100% di edc.. hahaha.. gmbar last tu memang gedis pun... comel ke??? tq2... hehe

sweet gurl said...

To atiqa aris :
hehehe.. rezeki dan tuah muka jer tu... padahal darah campuran jawa.. hehe... pernah jumpe ye??? ce ingat balik, kat mane.. mane la tahu bole jumpe lagi face to face... meriah gitu jumpe blogger2 ni... :)

sweet gurl said...

To NANI :
Wow.... glamour x?? hehehe.. bole la tahan sumbangnye.. cume x sesedap dato'siti jer... tapi kalo nak menggantikan dato'siti kat mane2 majlis, sila la panggil akk yer... hehehe.. (perasan lagi ni).. :p

© . | Blogger Template by Enny Law