Tuesday, March 13, 2012

Zikir Terapi

Assalamualaikum.... 

Ok... Lama dah saya menyepikan diri dalam blogging ni... Apatah lagi berjalan-jalan ke blog orang lain sambil duduk minum kopi.. Wah, ditambah dengan makan nasi lemak... Best..Best... Huhuhu... Alasan yang dah terbiasa tak nak la digunakan lagi sebab readers semua dah tahu apa alasan tu kan??? Ke point utama jer la...

Pertengahan bulan lalu, yang membawa maksud bulan 2 ok ye readres... Saya telah menyinggahkan diri ke sebuah kedai yang biasa jer di Kluang ni.. Niat dihati memang dah lame mencari CD Zikir Terapi by Hafiz Hamidun... 

Akhirnya, penat berpusing-pusing dengan selok belok dan round bord kedai tu, jumpa juga saya dengan........ Bukan dengan Hafiz ni.. Saya pun dah pernah jumpa HH ni secara dekat-dekat.. Siap tersenyum malu lagi... Eh, bukan beliau tapi saya la yang pemalu sangat tu.. hahahaha.. Sampaikan tersekat perjalanan saya nak bergambar dengan beliau si kacak berlesung pipit dan berkacam mata... :)



Terus terang saya katakan yang CD ni memang best.. Terbaik dari beliau la... Tak jemu saya mendengarnya.. Sejuk jer telinga dan hati ni.. serta tak kan lari la lidah saya nak ikut sekali berzikir... Tahniah la kepada Hafiz Hamidun sebab dapat keluarkan album macam ni dan dengar khabarnya album ni dah terlaris di pasaran.. Alhamdulilah.. Beliau sekarang dah semakin berjaya.. Sekarang pun beliau berada di Mekkah... :)

P/S Sesiapa yang tak beli lagi, cepat2 la beli.. sebelum anda terlambat.. :)

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law