Sunday, April 1, 2012

Si Comel

Assalamualaikum.... Hello!!

Tertarik tak dengan tajuk entri saya ni??? Huhu.. Sebenarnya tengah mencari idea untuk buat report praktikal saya tapi entah macam mane "Si comel" ni berada dalam pemikiran saya... Nak tahu apa yang saya panggil "si comel"??? Jom sama-sama kita view ini cerita ok!!! Let's go!!!!

First sekali, view la gambar kucing oren + coklat ni.. yang 3 ekor ni antara anak-anak kecik saya yang tak berapa nak besar seperti cat yang lain.. Faktornye, saya sebgai ibu angkat tak sempat nak membelai dan bermersa sakan dengan anak-anak ni.. hehehe.. time mereka tengah mencari ketengan di tempat yang sangat tinggi, tapi bukan untuk membunuh diri ok.. :)




Turn nak tunjukkan bakat yang tak seberapa nak cun la beb.. time ni memang takde kerja kat office.. tetiba ada 1 idea yang menyakinkan saya untuk melikis.. Tu yang tersembur keluar nama " Geng UUM Ent 08"... Maksudnya, khas ditujukan kepada geng kawan di UUM untuk Bachelor Enterpreneurshi bacth 2008/2009.... Ni namanya dah rindu kat UUM, padahal tak sampai 4 bulan meninggalkan dunia kampus.. Rindu nak masuk kuliah dan dengar bebelan lecture yang sempoi dan kadang kala membingitkan telinga.. Hehehe...



Yang di bawah ni pulak, bila masa saya mengantuk di office.. Time stress banyak kerja dan tak habis-habis nak interview orang.. (kena bersyukur sebab diberi peluang interview usahawan muda dan yang berpengalaman dalam business ni).. hehehe.. tu la salah 1 kerja saya selain membuat huru hara kat office... Hehehe.. carta organisasi atau peta atau apa-apa jer la yang korang boleh tafsirkan... dan sila la buat perjalanan seterusnya... :)


Picture paling simple ada di bawah ni.. Bukan time bosan atau stress atau sibuk interview orang tapi di rumah tengah terfikir masa depan.. Fikir macam mana nak buat report praktikal yang baru 20% disentuh.. Itu [un bahagian yang senang untuk di copy paste, bukan kopi teh ok.. maksudnya, copy input mengenai latar bayu belakang agensi tempat saya praktikal.. Hehehe.. Teringat pulak kat salah seorang kawan baru di tempat praktikal yang sudah berakhirnya sesi mempraktikalkan diri untuk bergelar mahasiswi.. Huhu.. 


Wah.. semakin ceria la blog saya ni dengan kehadiran entri baru.. padahal entri perkasam yang tergendala akibat kemalasan bukan semangat seorang bloger semakin runtuh ok... Hehehe.. Adios... :)

1 comment:

NUR AYNIE said...

ingat ada muke aini sekali tadi hahaha...*bajet muka comel jap haaahhaa

© . | Blogger Template by Enny Law