Tuesday, January 5, 2010

GERAM + PENAT + TENSION

Assalamualaikum...Hai2...

Entry kali nie agak GANAS sikit.. aku ulang lagi sekali GANAS.. hanya 18 tahun ke atas sahaja yang boleh baca... Lebih baik korg tengok i/c korg balik..cukup umur tak? Kalau umur tak cukup lagi, pi main jauh2.. Ape yang aku merepek nie??? Tue la sape suruh banyak sangat makan kerepek pisang + kerepek bawang, kan dah mengarut.. Bukan mencarut ea.. Korg kena pandai bezakan ea...Dah dewasa + belia kan??? (angguk2 geleng2)..

Kenapa aku cakap GANAS??? (muka pelik la).. Ntah la.. Aku cuma nak luahkan ape yang terbuku di hati nie setelah 3 or 4 jam yang lalu... Ceritanya macam nie, punye la aku bersusah payah me-MAKE UP Blog kesayangan aku nie petang tadi, yang jatuh kepada tanggal 24 Disember 2009, yang aku rasa agak menarik la.. (perasaan betul blog nie).. dah penat2 aku buat TATA HIAS kat atas permukaan die, TIBA-TIBA.... (sambung esok je la aku cerita..dah mengantuk..{sambil menguap}..) Tapi kesian pulak kat korg..asyik kena in and out je... Takpe la..walaupun hati aku nie masih panas, tapi demi korg, aku sanggup korban kan tido aku sekejap.. CEPAT SAMBUNG!!!

Ok2... nak sambung la nie.. Entah perasaan ape yang telah menerjah ke dalam kepala akal aku nie sehingga kan tangan yg halus lagi gebu nie, pandai2 je nak menaip web untuk mencari Templat baru.. Padahal dah kira cantik la blog sebelum nie.. Aku ingatkan just nak download templat baru and nak PRATONTON je.. (Dengan penuh harapan yang ceria) nak view je.. TETAPI alangkah T-E-R-K-E-J-U-T-N-Y-A... widget2 aku telah Pergi..( Kau pergi..pergi..).. dengan kata yang lebih ganaz lagi adalah INVISIBLE + LOST dr blog aku.. Sedih SANGAT2..

Ditambahkan lagi aku tak sempat nak snap gambar blog lame aku and menyimpan dalam folder aku... (︶︿︶)... (✖╭╮✖).... Korang tengok la blog aku nie...dah tak BERSERI langsung... Kalau kucing + ikan lalu pun, dieorang tak kan PANDANG pun....(ape kaitan dengan ikan + kucing + haiwan2 yang sewaktu dan seangkatan dengannya?? )....GERAM SANGAT NIE... *$#%@*இ ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐ ... Terlalu pandai sangat la aku ni..  ¯\(©¿©)/¯  

Tu la..ikutkan sangat NAFSU yang GHAIRAH...Nie la padahnya... PADAN MUKA DENGAN DIRI AKU!! Uweeekkkkk!!!

Ape2 pun...Aku kena REDHA juga.. Benda dah terjadi.. Kalau aku RAJIN nanti, aku tukar la background aku nie yang buruk nie... Dah takde MOOD nie!!! (◑﹏◐)

Gua blah dulu ar... ASSALAMUALAIKUM...

P/S: Entri yang terlewat lagi...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law