Sunday, January 24, 2010

PELBAGAI SENYUMAN

Assalamualaikum... Hai!! bienvenido

Hari nie aku nak kongsi dengan korg pasal "SENYUMAN"... centavos de dólar (dalam bahasa Spanish).. (✿◠‿◠) (◕‿◕✿) 凸(¬‿¬)凸 (*^ -^*)... See... Bermacam-macam senyuman yg kite bole tengok... Aku memang suke tersenyum...lebih2 lagi kat depan cermin...huhuhu

Macam tak senyum je...huhuhu
 
"SENYUM ITU SEDEKAH"

SMILE

 
Senyuman Riang Ria + Gembira Spongebob and Patric bersama-sama obor-obor yang mempunyai kejutan elektrik

 Cepat!!! Sending Smile kat aku....

 
Picture yang tak berape nak menjadi pun nak publish... ape yang penting?? SENYUM

 Agak-agak korang la sape yang bole membuatkan aku tersenyu
dengan lebarnya? Jawab.... Jawab....

 
Cuba korang perhatikan Picture nie.... Ape yang korg nampak?

Entri nie penuh dengan picture SENYUMAN sama ada secara sengaja TER-senyum Gedik2 or Memberi sebuah SENYUMAN yang IKHLAS kepada orang lain... Korang nilai la sendiri.. Tapi jangan pulak korang bawak picture nie and tunjuk kan kat orang di Nilai 3... Nanti dieorang pulak cakap yang korang dah kurang waras sikit.... Kang tak pasal- pasal nama aku pula yang TER-naik and TER- babit sekali.... Malas la aku nak turun naik makamah... 

Aku pergi sekarang....  paalam ( Goodbye) {dalam bahasa Filipina}


Pesanan Onwer :  1. Senyum selalu
                            2. Senyum tue biar la bertempat
                            3. INGAT!! Senyuman itu adalah satu SEDEKAH
                            4. Senyuman menjadi penyeri wajah

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law