Tuesday, January 5, 2010

M.C

Assalamualaikum.... Hai2... Tapi belum Bye2 la...

Dah lame rasanye aku tak update blog kesayangan nie.. Nak kata BUSY, aku rasa tak la busy sesangat2.. Biasa la time cuti begini, otak beku sekejap... takde idea or isi or cerita yang nak aku kongsikan dengan korg semua..

Time cuti selama 1 Bulan tue, aku rasa aktiviti aku takde la SERONOK sangat... sebabnya..... Lu pikir la sendiri..HAHAHA... pinjam sekejap treak line Nabil.. Aktiviti aku cuma menjadi pembantu suri rumah tangga la..bukan MAKAN + TIDUR = Keberatan badan akan meningkat... Tu bukanlah aktiviti yang AGAK sihat untuk dipratikalkan semasa musim cuti... Tapi sempat juga la aku membayar segala hutang2 tidur aku...HUHUHU...

Ada la juga aku mengisi masa yang biasanya aku buang begitu sahaja... Biasanya aku mengisi dengan keluar ke bandar...HAHAHAHA...Tu merupakan aktiviti yang sihat sangat2... I LIKE!!! (。❤‿❤。).. So, aku sarankan kat korg supaya ikut la jejak langkah aku... Aku nie kalau dah keluar ke bandar, mesti pergi main bowling and tengok wayang.. 2 aktiviti nie merupakan aktiviti wajib (hukum yang suka suki aku bagi) setiap kali keluar ke bandar... selain tue, aku ada juga SHOPPING ape2 yang patut untuk aku bawak balik uum.. Korang jangan salah faham pulak.. Aku nie bukannya KAKI + TANGAN + MATA = SHOPPING.. Tapi kebanyakannye WINDOW SHOPPING je...HAHAHA.. Aku lebih suka membeli belah kat tempat tumbesaran aku selama ini, sebabnya :
1. MURAH + Bole TAWAR MENAWAR
2. Banyak barang2 TREND TERKINI
3. PILIHAN barang2 yang MAKSIMUM
4. Duit masih banyak lagi kat BANK

Aku rasa tue je la kot sebab2 yang aku bole bagi setakat nie.. Pada pendapat aku, barang2 kat negeri utara nie agak mahal sikit la... kalau kat kedah tue, barang2nye banyak DI IMPORT dari Thailand... aku nie bukannye minat pun dengan baju2 or barang2 dari luar negara... SEBAB... Barangan MALAYSIA sudah TERBUKTI BERKUALITI... BELILAH BARANGAN TEMPATAN..(Promote)... Hahahaha...

Ha!! Entri yang lepas aku ada bagitahu kat korg kan yang aku ada beli 3 buah NOVEL... Dengan bangganya aku nak mengisytiharkan bahawasanya AKU telah mengkhatamkan hanya SEBUAH NOVEL sahaja.... Bangga...bangga... (◕ ‿ ◕✿)  Novel yang bertajuk ' Semester 1'... Yang lagi 2 tue ntah bile agaknye aku nak mengkhatamkan.. Jangan nak mengutuk + gelakkan  aku pulak ea.. At least aku dah baca 2 novel tue walaupun setengah jalan cerita je... HAHAHAHA... buruk perangai betul la... anak siapa la nie???

Aku rasa tue je la cerita aku sepanjang cuti nie... dengan aktiviti yang agak kurang sihat + banyak buang masa + buang duit... Tapi ada juga perkara2 yang membuatkan aku HAPPY... dapat jumpa beberapa orang KAWAN + SAHABAT aku yang TERSAYANG...hehehehe

Ok la.. aku OUT dulu la...Kali nie baru betul BYE2...
CIAO...( dalam bahasa Itali).. korg pandai2 la cari maksudnya...

ASSALAMUALAIKUM....

P/S : Maaf la entri nie dah lame nak terbitkan tapi asyik tak berkesempatan...( ayat yang baik dan sopan)..Ayat tue nak mengelakkan korang cakap cerita aku nie dah basi... Huk3....

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law