Sunday, January 23, 2011

Tiada Tajuk

Assalamualaikum...

Hellooooo!!! Ada sesiapa yang masih berada dalam blog saya??? ...................... Maaf blog saya tiada jawapan.. Ini bermakna TIADA yang kisah pasal blog saya... Waaaaaaa... Sadis sungguh.. Sampaikan cik tuan tanah pun pergi meninggalkan blog sendirian... Ish... Ish... Tak patut.. Tak patut.. Lain kali buat lagi ye cik tuan tanah.. Hahaha... Ini membawa maksud sudah 22 hari saya tak mengembalikan keceriaan blog saya.. Wah! Sebelum ni dah pernah pecah rekod, so tak perlu la nak berbangga diri ye blog... Whatever la kan..


Bukan tak mahu cerita segala suka duka, pahit manis, masam masin kehidupan diawal tahun 2011, cuma ruang masa yang tak berapa nak matang.. Sehinggakan terpaksa mengenepikan blog kesayangan... Huhu.. Banyak cerita yang nak dikongsikan, lebih-lebih lagi projek besar keluarga saya yang menelan belanja yang sangat cukup besar juga la.. Sebesar diri saya... Hahaha.. Tak... Tak... Tapi pelaburan yang abang saya buat ni memang cukup besar untuk mencapai impian dan mimpi bagi memenuhi kebahagiaan yang dia cari selama ni.. 


Baru sekejap tadi saya melihat BE Nuffnang saya... Agak mengecewakan untuk mendapatkan pendapatan yang lumayan... Yup! Saya masih blogger baru.. So, iklan pun masih iklan seperti anak-anak ikan... Kecik dan comel je... BE pun masih kecik juga... Huhuhu... So, saya akan ke entri seterusnye... Jeles juga tengok member-member blog yang dapat BE banyak... Dan berita mingguan hari ni pun bercerita tentang pendapatan yang diperolehi seorang blogger.. Sampaikan dapat 12k... Saya nak pendapatan macam tu boleh tak???
Tiada motif untuk gambar ni... Haha

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law