Wednesday, May 4, 2011

Jamuan SCUH UUM

Assalamualaikum

Mood : Sedang mencari-cari mood untuk study.. "Fuh!! Ku seru semangat untuk aku study for final exam hingga hujung bulan 5 ni.. Mai la wahai semangat study..." Tetiba je saya nak menyeru semangat yang semakin pudar lepas pulang ke kampung halaman 5 hari yang lepas.. Hehehe.. Tu la batak sangat nak balik kampung, sampaikan lupa diri nak final exam.. Sila move dari merepek dan jampi serapah ye cik tuan tanah... 

Tanggal 27/4 yang lepas, iaitu selepas saya bersama-sama my BFF menjalankan aktiviti datang dan pergi, petangnya pula saya ada jamuan SCUH UUM.. Dah menutup tirai kelas silat saya untuk sem ni.. Best bila dah masuk peringkat tamat ni.. Macam-macam ilmu yang saya dapat.. Tu belum cerita pasal majlis ilmu yang dianjurkan oleh pihak-pihak tertentu..Jom view picture kat bawah ni dulu.. Nanti saya sambung cerita lagi ye.. Eh! Bukan bersambung esok, tapi sat lagi je..


Sosej dan ayam BBQ.. Sedap!
 
Sorry kamera.. Fokus memotong itu penting..

 Bak kata Tuan Penyelia saya, gambar ni macam praktis teater pulak.. 
"Si isteri merajuk dengan si suami".. Hahaha
Time untuk makan!!

Malamnya pula masih ada kelas latihan.. Makanan yang lebih petang tadi ditransfer ke kelas malam.. Hehe.. Ada juga bekalan untuk penyelia kami sebelum member saya a.k.a jannah tapaw bawak balik bilik.. Lepas latihan, kami pon serbu la makanan yang tinggal sikit tu.. Saya tengok je sebab hati ni berat nak tutup tirai kelas latihan sem ni.. Ditambah pula 5 orang member yang dah sem last.. Sob.. Sob.. Sob.. Shida, aizu, syraf, lan and faiz.. Aku mesti rindu kat korang semua.. So, saya pon bergambar la dengan dieorang yang bakal menerjah ke alam pratikal.. Pengumuman PENTING!! InsyaAllah, sem depan saya telah diberikan amanah untuk menjadi pembantu jurulatih memberi buah silat kepada member perempuan.. Terasa berat pulak pikul amanah tu..Tapi berat mana pon (aku dah timbang ke?),saya akan cuba buat yang terbaik untuk SCUH UUM.. Kan dah berleter panjang.. Gambarnye tak masuk-masuk lagi.. Scroll ke bawah ye..

Penyerahan mandat kepada MT baru yang sebelah kanan

 2 orang kawan yang banyak membantu saya..
mesti lebih rindu kat korang berdua.. Hehe

Ye.. Saya tahu entri kali ni pon panjang macam nak buat esei je tapi lebih kepada gambar je.. huhu.. InsyaAllah, saya akan cuba yang terbaik untuk SCUH UUM dan saya doakan kejayaan pratikal kepada member yang bakal menjalani pratikal awal bulan 6 nanti.. Jangan lupa time free, contact la saya di sintok ni.. Adios..

2 comments:

Anonymous said...

ajari saya bersilat..!! :)

sweet gurl said...

Hehehe.. Jom la sertai Silat Cekak Ustaz Hanafi.. :)

© . | Blogger Template by Enny Law