Wednesday, March 14, 2012

Bercuti Seketika....

Assalamualaikum... 

Hai semua!!! Ok fine!! Lama sudah saya tak update.. Hari tu kata bagai nak rak, nak update la dalam 1 malam mesti up 3 entri tapi kan.. kan... idea takde.. Macam mane ni?? Hehehe.... 

First sekali saya sangat happy (sebelum pulang ke teratak tercinta) sebab sudah mengakhiri final exam yang terakhir di Bumi Sintok.. Ini bermakna berakhir la pembelajaran teori saya dan akan mengaplikasikannye melalui praktikal pulak.. 

Sebelum pulang saya dan my bff sempat la melancong seketika.. Ke mana???? Tempat yang pernah kami lawati sebelum ni.. Pelan asal nak pergi lata lain, bila dan sampai tempat pelancongan, hampagas... tak cun mane pun.. Habis mood saya hilang begitu jer... waaaaaaa.. Takpe.. Takpe.. kami pun ke pelan G.. hahaha.. Sebelum tu, kita layan pic sebelum bercuti... *berapa banyak daaa perkataan 'sebelum' ni wujud sebelum ni*... -->pening..



Model nak jadi CEO tapi pakai selipar jer.. huhu

Sekarang la masanye pic bercuti nak dikeluarkan... tatap la puas-puas ye... huhuhu.. Maaf la if pic ni ada yang tak berapa nak comel sebab dah lame tak mengedit... bz...










Tu jer la yang comel bole anda semua tatap.. cerita lama la ni sampaikan dah masuk draf yang ke berapa ntah.. huhuhu... cari idea entri baru la.. Adios.. 

2 comments:

NUR AYNIE said...

hihihi....bru terupdate entry yer...lame tggu =)

sweet gurl said...

HUHUHU... Bz la aini.. ni pun ada juga entri yg tertangguh... huhu

© . | Blogger Template by Enny Law