Wednesday, October 3, 2012

Perasaan

Assalamualaikum....

Berjumpa lagi kita yer.. Huhuhu.. Ni apa hal pulak aku punya entri nak berperasaan semacam ni... Bukannya, dalam kesibukkan bekerja dan menguruskan hal yang penting.. Saya merasakan yang perasaan untuk menunggu tibanya Majlis Konvokesyen saya pada 7.10.2012 seperti TIADA apa2 perasaan.. Maksud saya TIADA adalah seperti tanggal tarikh tersebut saya hanya duduk lepak2 di rumah jer..

Bayangkan bertapa hancurnya hati bila saya berkata begitu.. Ntah la, mula2 tu memang la excited terlebih dan menjadi antara orang terawal yang membayar yuran konvo dan yuran lain.. Tapi bila harinya semakin tiba, dah mula lah perasaan ni berperang dengan hatinya sendiri.. Saya merasakan yang  ianya realiti bukan ilusi ok... 

Tunggu la nanti tibanya tepat 7 pagi di uum.. Masa tu la dirinya baru tersedar yang petang tu akan menggenggam segulung ijazah yang selama ini dipertaruhkan segala usaha dan penat peritnya bergelar sebagai Mahasiswi di UUM selama 4 tahun... Tetiba rindu pulak dengan uum... suka dengan gaya hidup santai dan stress seorang pelajar.. Sekarang sedang melaluinya sebagai seorang pekerja dan lebih mencabar tanggungjawab untuk ke fasa baru... Kahwin!!!! Hahaha

Apa2 pun... diharapkan semuanya akan berjalan dengan lancar dan segalanya diberkati Allah.. Doakan perjalanan jauh saya bersama keluarga ke sana dalam keadaan baik2 sahaja... Aminnnnnn.... Adios...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law