Monday, November 2, 2015

Seoul Day 2 - PART 3 - Junhyung Cafe (Joker Beast)

Assalamualaikum.. Hello semua..

Bertemu la la yer.. dah masuk bulan baru, tapi story aku masa travel ke korea pun masih tak habis lagi.. Hahaha.. Kemalasan bertengkek-tengkek la katakan...

Next destination pula, untuk fans kpop.. Beast... Memandangkan kawan aku nk fans Beast, maka turn die pula ke Cafe salah seorang ahli Beast iaitu Junhyung.. Aku memang pada mulanya tak kenal langsung.. Muka blur jer bila sampai cafe tu.. Hehehe

Macam biasa kami ke sini naik subway.. perjalanan tak jauh sangat dari Namdaemun market.. Alamat??? bole search di link sebelah ni ye.. Beast's Yong Junhyung Cafe 

Tada!!! Sampai pun.. nasib tak salah cafe..
Decoration memang cantik.. Tu app Junhyung tau..

Even aku tak minat Beast ni, bole la layan juga.. Hehehe.. Kalau dah namanya minat kpop, terima jer anything lagu dalam industri korea ni.. pada aku, cafenya ok.. service yang terbaik dari A sampai Z.. Appa Junhyung pun sporting juga tau..
Another customer...
Memandangkan kami ni tak fanatik sgt, asalkan dapat bukti yang duduk belakang tu pun ok juga... Hahaha...

Rugi la kan dah sampai sini, tak beli air dan duduk lepak2 kejap.. Nasib baik sini cafe, so pilihan nak makan tu, memang ada la.. Asalnya nak beli pizza tapi menu pizza dah takde.. So, kawan aku ni ambil la something.. Yang before that aku tak pernah makan.. Orang kampung la katakan, jakun sikit.. Hahaha..
Itu luaran macam tepung dan dalamnya keledek unggu.. Kalau tak silap..
Nampak tak, beli air pun berbeza2.. 

Walaupun tak kenyang, still perut ok la.. teralas dengan air.. Hahaha.. Seronok sebenarnya duduk lepak2 kat cafe macam ni.. Cuma disebabkan jadual yang pack, terpaksa la berkejaran.. Next time pergi cafe lain, nak duduk lama2 la.. Hahaha.. As usual, lepas minum, dah habis, sila kemas sendiri ok.. bye2..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law