Friday, October 30, 2015

Seoul Day 2 - PART 2 - Namdaemun Market

Assalamualaikum... Hye2 Korang..

Memandangkan malam tadi dapat beli sikit je tapi duit dah banyak keluar.. Hahaha.. So, kena la tebus lagi barang yang belum dapat beli dan barang kiriman orang.. Sampai2 je sini, mata dah rambang.. banyak sangat pilihan.. Aku geram dengan baju blouse, t-shirt, dah baju kot kat situ.. Ish.. nasib la bajet ciput je.. padahal dah plan awal nak beli baju.. Tapi.. Sob..sob.. melayang beli barang kpop.. Hampeh..

Maaf ye entry ni banyak gambar dari pak Google sebab masa tu dah lupa kamera.. Sibuk mencari kedai kasut jer.. Lupa nak snap.. Apa la mak cik sorang ni kan..Suasana kat sini memang sentiasa la sibuk dengan ramai orang..
Dari pak Google
Lebih kurang macam ni la suasana masa aku pergi
Rambang mata kan.. ihsan dari pak Google


Apa yang aku dapat beli??? Meh tengok.. jangan terkejut ye..
Barang kpop lagi!!!!!
Beg silang dan dompet request drpd adik aku..
Yang ni murah dari kat Myeongdong.. khas untuk kawan..
Passport untuk simpanan diri sendiri
Sticker utk kawan.. pen utk aku..
3 helai 10,000 Won..
3 helai 10,000 won..
Ni paling suka.. 1 set (sudu+chopstik) = 8,000 won
1 set sudu + 1 set gafru = 10,000 won..
Yang ni masing2 aku dapat 8,000 won..jimat 2,000 won
yang ni 1 pcs dapat 2,000 won.. borong 3 sekali.. hahaha

Senang cakap, aku la yang paling banyak shopping.. Hahaha.. habis la nak mengangkut semua ni ke destinasi lain.. kalau balik bilik takpe.. ni kena berjalan sampai ke malam.. makanya, berat la beg eden.. Ok... sambung next destination ok.. Bye..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law