Monday, November 23, 2009

Ape yg akn t'jd JIKA aku...................

Ya Allah... Jika aku jatuh cinta
Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu
Agar bertambah kekuatanku untuk mencintaiMu

Ya Muhaimin... Jika aku jatuh hati
Izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya bertaut padaMu
Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu

Ya Rabbana... Jika aku jatuh hati
Jagalah hatiku padanya
Agar tidak berpaling daripada hatiMu

Ya Rabbul Izzati... Jika aku rindu
Rindukanlah aku pada seseorang yang
merindui syahid di jalanMu

Ya Allah... Jika aku menikmati cinta kekasihMu
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan
indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu

Ya Allah... Jika aku jatuh hati pada kekasihMu
Jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh
Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu

Ya Allah... Jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu
Jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan
aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu
Amin......

Doaku....semoga kita sama2 berjaya di dunia dan di akhirat
Berjaya dlm mengharungi segala dugaan dan cabaran
yang sememangnya menguji kekuatan iman
Kerana tapak iman itulah yang menemukan
cinta yang selama ini telah hilang
Semoga cinta yang dicari selama ini telah ditemui
Semoga Allah meletak kita dibawah payung rahmat kasihNya
Insya Allah....

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law