Wednesday, November 11, 2009

MENITI HARI2 TERAKHIR

Picture 1 : Dr pandangan hadapan

Picture 2 : Dr pandangan sisi or tepi

Pic nie adalah barang2 aku di stor... setelah aku mengemas barang2 ku...Rasa2 korg bnyk x brg2 aku nie??? Sila bgthu dgn sejujur2nye...

Tapi...arg!!! brg aku belum cukup lagi la...ada lagi yg belum disumbatkan dlm stor nie.. Biasa la brg2 wanita agak bnyk ckit b'banding brg2 kaum adam...huhuhu...Sape setuju? Sila angkat tangan...

Kemaskn aku menyusun brg2 ku..huhuhu... tp stor nie akn kembali b'selerak apbila stdnt2 kembali utk mengambilnye...
Picture 3 : Principles of Marketing (Sesi 09/10)

Yg nie plk..adalah slh 1 buku yg aku x b'minat utk m'bacanye...cz bukunye tebal and aku rase bnyk mukadimah dr isinye... Tp kena baca juga... Harap2 result aku ok la utk sbjk MENGANTUK nie... dan buku nie adalah sepenuhnye dimiliki oleh AKU... Buku nie juga telah ditempah oleh kwn ku.. Tue pn kalau HEA UUM x mengubah fikiran utk menukar buku marketing lain for next semester... So, syg se1000 kali syg kpd sesiapa yg ingin menempahnye... HAHAHAHA

Picture 4 : Business Accounting

Ha!! yg nie plk buku KILLER...skali lagi aku menegaskan 'KILLER'...Why??? Sebab lecture aku pn lec KILLER...Hahaha...tp mmg betul la..Assgmnt die bg mmg bnyk...lps tue x habis2 dgn Quiz...kalau soalan senang xpe juga...ni x, soalanye bnyk putar belit...dan telah berjaya membuat kepala aku t'tambah kusut...

Time die bg Quiz and perlu dihantar dlm masa 5 or 6 hari, masa tue mmg aku bercengkang and berlawan dgn mata aku yg x cukup tido.. Hanya Tuhan saja yg thu persaan tue... Mmg dlm hati dah menyumpah2 lec tue... dan wat pertama kalinye aku terpaksa menCOPY jwapn kwn2ku yg lain semata2 ingin menyiapkan Quiz yg diberikn..TERPAKSA...

Aku nasihatkan sesiapa yg belum ambik sbjk Business Accounting nie, jgn la ambik kelas dgn lec yg bernama EN ISKANDAR B. ADON... Walaupn lec nie hensem, tp sgt2 memberi tekanan jiwa kpd kami 1 kelas...

Picture 5 : Applied Statistics

Yg nie plk buku yg membuat kepalaku hanya pd statistics... Susah la sbjk nie walaupn hanya ada 5 chapter sahaja... tp Assgmntnye lagi susah... Time nie la aku bljr wat SSPS... Korg cari la sndiri ape tue 'SSPS'..kpd sesiapa yg belum mengambilnye and tiada dlm kos korg... Masa wat assgmnt nie,mmg giler ckit kpala aku..langsung x bole wat..jem terus bile tgk soalnnye.. Tp berkat semangat ahli2 group yg baik2..Kami teruskan wat setakat yg kami mampu...

Ha!!! Nie rahsia taw..pg sebelum nk submit assgmt nie, kami sempat COPY jawapan dr kwn2 group lain... Hahaha...dah TERDESAK...tiada jalan lain lagi...yg penting cara nie halal.. Akhirnye kami berjaya menyiapkan and submit assgmt tue pd masa n tarikh yg ditetapkan... Lega...

Nie je la cite aku masa bz mengemas brg2... Semangat nak balik rmh,dah lame kt diri nie..Tp malas nk mengemas...Akhirnye b'jaya juga... SYABAS...SYABAS sweet pink gurl... :-)

P/S : 1. Entry lambat diposkn...atas sbb2 yg x dpt dielakkan...
        2. Entry yg mmg panjng and agak membosankan
        3. SENYUM selalu.. :-)

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law