Thursday, November 26, 2009

RINDU!!!!!!!!

Hai.... RINDU??????? Agak2 korg aku rindu kat sape? Ha!! Jangan nak fikir yang bukan2... Aku merindui T____T.... Die selalu berada disisi aku ketika aku gembira, bahagia, sedih, kemurungan, stress dan yang sewaktu dengannye... Aku tujukan lagu 'BILA TERASA RINDU' kepadanye.... Jiwang juga aku nie...hehehehe....

Tapi memang aku sangat2 merinduinye... Bila terasa rindu,ku sebut namamu...Bila terasa rindu,ku bayang wajahmu...

Adakah korg terasa teruja untuk mengetahui SIAPA yang aku rindu??? Rindu... rindu serindu2nya...

Ok la... aku memang meridui T___T... the special that i really miss is MY TEDDY BEAR... Yang terpaksa aku packing dan meletakkannye didalam stor di UUM...sedih....

Picture 1 : My Teddy Bear yang hampir nak dipacking kan....

Picture 2 : My Teddy Bear dah dibungkus... Akan dipindahkan ke stor....

Dah la nak out....makin lame aku tatap My Teddy Bear ini, makin sedih aku dibuatnye.... RINDU RINDU SERINDU RINDUNYA.....

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law