Tuesday, February 9, 2010

Transformasi

Assalamualaikum....

Entri kali  nie aku nak bertransfomer la... huhuhu... Macam nie ceritanye, 2 hari yang lepas, aku telah melangkahkan kaki ke lab my dpp... Dalam keadaan yg teramat malas, aku gagah kan jua.. Aku tahu, korang akan tertanya-tanya...

 "Bukan ke ko dah ada broadband? kenapa nak pergi lab lagi?" - Penyoal
 "Ko nak tahu jawapan aku ke?" - Onwer yang suka suki menjawab dengan pertanyaan
 "Kenapa lambat sangat ko nak jawab soalan aku nie?" - Penyoal
 "Wajib ke aku jawab soalan ko tue?" - Onwer yang dah malas nak menjawab soalan 
 "Kenapa ko nak soal aku balik?" - Penyoal sedang menggaru kepalanye, walaupun die tiada rambut
 "Ape ganjaran yang aku boleh dapat, kalau aku jawab pertanyaan ko tue?" - Onwer yang   Metarilistik
 "Dah ar... Aku nak blah dari blog bengong nie.. <=$..@#~-*....." - Penyoal yang tak cukup kesabarannye
 "Dah nak pergi ke?" - Onwer yang tak pandai nak memujuk orang
 "Bye2...=( " - Penyoal dah merajuk
 "Ayo!!!! Tak tahu...." - Onwer, "kenapa anda jawab????"
 O.U.T.!!!!!! Tettt..... Tetttttt.....
Sebenarnye, kat yuran pengajian aku, ada bayaran utk "Yuran Komputer", so, untuk mengelakkan aku kerugian begitu sahaja, lebih baik aku menggunakannye walaupun jarang-jarang sekali... Kebetulan, line kat lab pada masa itu laju sesangat... Itu lah sebab musabab yang aku boleh bagi... Puas hati??? Kalau tak puas lagi, pergi pasar malam, beli la hati ayam banyak dan makan... Time makan tue, jangan lupe nak hulur2 kat aku yang tengah lapar giler nie...*kruk...kruk..kruk*.. (Bunyi perut sedang membuat senaman poco2)

Tersasar jauh lagi aku dari landasan tajuk entri nie... Aku sebenarnye telah pun menukar templat lame.. Welcome to my new templat.. Cantik tak? Kenapa aku nak tukar?? Suke hati mak bapak adik beradik aku lah.... arg!!...

 
Nie templat lame 
  
 Pilihan pertama

  
 Pilihan ke dua

  
 Pilihan ke tiga

Aku tengok pilihan ke tiga tue macam best je... tapi dah TERpilih yang nie pulak... Hahahaha.. Nanti kalau aku rajin, aku nak tukar templat baru lagi... hehehe.... Sorry la, picture tue tak berape nak jelas sangat....

Ok la... Sampai disini sahaja perjalanan transformasi aku... Nak berehat sebentar... bersama-sama ...???? Tettttt.... T__________T  :-p

Assalamualaikum...

3 comments:

sweet gurl said...

Testing...testing.... A, B , C....

Anonymous said...

Hikhik..
Siap main test2 lg..
C0mel..

Wah! Byknye lah plihan tmplate 2.. Pilih elok2.. Jgn slah plih pula..

0hya,lain kali kalau nk bg pic 2 clear try print scrn..insyaAllah,ok..=)

sweet gurl said...

To Nani :

Thanks cz sudi mengkomen kat blog akk nie... Hehehehe....mmg comel pun testing tue... kerana pd ms itu dlm keadaan yg begitu cemas...hahahaha

InsyaAllah.. akan mencari template yg cun2 cikit...hehehe... pic nie ambik terus dari kamera hanphone... tue yg x clear...Malas nak pi print screen..Buang masa.. hehehe...

Ape2 pun thanks sekali lagi atas pesanan adik Nani tue.. =)

© . | Blogger Template by Enny Law