Sunday, June 27, 2010

Reunion

Assalamualaikum.... Readers semua..

Entri yang ke 3 dalam masa yang singkat... Haha.. Hebat bukan? Tue la kehebatan saya yang kadang kala sukar ditafsirkan... Readers sihat tak hari nie? Begitu baik blogger macam saya bertanya tentang kesihatan readersnya... Hehehe... Baiklah, saya terus ke title entri... Dah malas nak berbasah basi dan merapu untuk dijadikan mukadimah bagi entri nie.. Ape yang dah masuk kat dalam badan sue nie? Tetiiba je nak terus ke entrinya...

Move!!! Lepas bercuti, ingatkan dah malas nak keluar rumah.. Ini disebabkan kegelapan kulit muka telah menapak.. Kegelapan ok.. Saya betul-betul tak suka! Bukan senang nak jaga kulit muka nie, dah selalu jerawat degil datang tanpa diundang dan pergi secara paksa oleh saya... 

Pada tanggal 15/06/2010, saya telah pun pergi undangan REUNION Form 6 Rendah & Atas 3, 2006-2007.. Memang best la jumpa dengan dieorang walaupun hanya 6 orang je yang join.. Saya, aten, ain, elly, aida dan mai.. Saya rasa seperti 10 orang je.. Mana taknya, asyik gelak tawa je dalam Restoran Secret Recipe.. Macam-macam yang diceritakan.. Dari hal biasa kepada hal yang ntah apa-apa je.. Huhuhu.. Yang bestnya saya dapat minuman free... Saya pun cuma oder aiskrim.. Itu pun dikongsi oleh 2 orang.. Hahaha.. Nak jmat punye pasal + kami berdua dah makan di Marybrown sebelum berjumpe dengan dieorang... Hehehe...

 Antara koleksi gambarnya...

Menu yang mahal-mahal... 
Sila tekan butang ke tingkat bawah tanah...

Menjadi koleksi....

Elly and Aida... My friends...

Saya takde dalam ini gambar... Sob.. Sob..


Sementara menunggu oder...

Lepas selesai sesi berborak, kami pun bertukar sesi ke pertukaran hadiah.. Time yang singkat untuk mencari hadiah dan menukarkan... Tak pernah dibuat orang.. Lepas semua selesai beli dan pertukaran bermula.. Kami bertukar mengikut bulan lahir je.. Yang kelakarnya, saya bertukar dengan kawan baik saya yang dah kantoi hadiah yang saya beli.. Hadiah die pun saya tahu.. HAHAHA.. KAHKAHKAH.. Lawak... Lawak... Memang tak dijangka la.. Sebenarnya , hadiah yang saya beli nak bagi kat kawan yang lain.. Tapi kawan baik saya pulak yang dapat... Tak tahan aku menahan gelak... And then, kami pun merancang untuk pergi berkaraoke.. Dan memang menjadi la... Hahaha.. Walaupun masa nak mula karaoke tue, seksa giler sebab first time pergi ke tempat tue.. Itu bukan bermaksud saya tak pernah berkaraoke.. Dah banyak kali la... Kami pun apa lagi, lepaskan gian.. Sedar tak sedar dah 5 lagu habis kami nyanyi.. And mintak tambah 2 buah lagu lagi... Saya nyanyi berduet je dengan kawan saya... Sebabnya saya sedar yang suara saya tak sedap.. So, jadi suara latar tanpa menggunakan microfon... Hahaha... Padan muke ang sue... Suara ang tak laku la... Hahaha..

Nie hadiah yang saya dapat.... Comel sangat2... TQ Aida..
Mereka bernyanyi... Saya penyebuk je....

Eh, Jap2.. Sebelum tue, saya sempat untuk singgah ke Popular... Kedai buku la.. Ingatkan nak tengok-tengok je tapi terambil 1 buku pulak.. Sebab buku tue nampak macam best dan kawan saya pun cakap yang buku hasil tulisan penulis tue memang best... Dan tanpa berfikir panjang, saya pun pergi kaunter dan buku tersebut sah menjadi milik saya. Hehehe.. Saya nie memang pantang kalau pergi kedai buku, tanpa membawa sebuah buku keluar dari kedai tersebut... Hehehe... Ini la sifat saya yang tak boleh dielakkan.. 


Ceh! Sedang membaca konon..

Membaca sambil tersenyum????

 Tadaa!!! Tue la bukunya....

Baiklah... Perjumpaan nie memang best sangat... Terlepas juga rindu kat korang... Tapi tak semua rindu tue terlepas... Sebabnya, ramai yang takde... Jejaka ex-kelas pun takde.. Huhuhu... Harap-harap lepas nie, akan ada lagi reunion untuk kita and semua terlibat...Amin...

 
I Love u alll!!!! 

Ok la... Entri pun nak menutup tirai.. Mata pun dah kuyup... hehehe.. Tamat..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law