Wednesday, November 24, 2010

Perkahwinan

Assalamualaikum..


Sebelum ni saya ada membuat update kat status 'mukabuku' saya.. Mengenai perrkahwinan.. Kawan kakak saya, merangkap macam kakak angkat kepada saya, telah melangsungkan perkahwinan sejurus saya sampai di bumi sintok.. Tapi apakan daya, saya tidak dapat menghadirkan diri ke rumah kak salwa.. Bukan setakat perkahwinan kak salwa, malah kawan sekelas saya ketika form 5 pun membuat mahjlis pada 21hb november, bersamaan sehari selepas kepulangan saya.. Waaaaaaaaaaaaaa!!!!!! Sedih sebab tak dapat pergi.. Dah la rumah kawan saya tu berdekatan dengan rumah saya.. 

Ok.. Baiklah.. Mari kite mengeview gambar perkahwinan Kak Salwa..

Kad undangan perkahwinan kak salwa.. Cover???? Lost... 

Pasangan yang secocok... Kak salwa dan suaminya..

Sangat comel muka debaran pengatin...


Kepada kak salwa, Tahniah adik ucapkan.. Semoga perkahwinan kak salwa berbahagia dan berkekalan ke akhir hayat... Cepat-cepat dapat anak.. Nanti adik su konvo, boleh datang jenguk akak kat changlun... Huhuhu.. Maaf sebab tak dapat hadir atas sebab-sebab tertentu.. Macam banyak sebab je saya tak dapat datang... Hehehe.. Beralih ke chanel lain pulak... Tetttt...Tetttt... Tekan remot control secara berlebih-lebihan..

Kawan saya kawin.. Faridah dan suaminya.. Salha tu menyebuk pulak..

Antara kawan-kawan saya... Rindu la kat korang..

Wow!!! Kawan saya dah kawin.. Ntah dah berapa ramai kawan saya yang dah kawin.. Yang saya tahu.. Lebih 6 orang... Huhuhu... Belum lagi yang didaftarkan ke atas telinga saya.. Hehehe... Kawan sekelas saya masa form 4&5Bakti 2005, Faridah Zakaria anda sudah pun secara rasminya menjadi milik orang... Wiwiwiwiw... 'clap..clap..clap'.. tepukan Tahniah dari saya... Semoga Faridah dan suaminya (Tak ingat nama sebab kad kawen ko tertinggal di rumah), berbahagia dan berkekalan sehingga ke akhir hayat... Cepat-cepat dapat cahaya mata.. Tak sabar saya nk tengok... Huhuhu.. Dalam kalangan 4 orang kawan saya di dalam gambar last, hanya seorang je yang dah bergelar isteri dan ibu.. Tahniah Titi.. Sila pergi ke entri ini... Gambar dengan si ibu anak sulung...hehehe.. Yang lagi 3 tu, perawan lagi.. Sesiapa yang berkenan, sila ke kaunter pendaftaran yang berdekatan dengan anda.. Hahaha... Kebetulan kan tema warna baju persandingan kedua-dua mempelai sama... Selamat pengantin baru....

Bila agaknya saya pulak yang menaip entri perkahwinan saya sendiri??? Ermmm.. Calon pun takde lagi, dah mula nak berangan.. Hahahaha... Ok.. Noktah.. Adios..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law