Tuesday, November 23, 2010

Apabila musim final exam TIBA......

Assalamualaikum... 

Alhamdulilah.. Saya selamat sampai ke hutan Sintok.. Perasaan???? Amat TIDAK GEMBIRA... Sebab perlu melalui final exam dulu... Seperti semester-semester yang lepas.. Hehehe... 

Sepanjang cuti yang berbaki 9 hari akibat banjir, saya sangat happy berada di rumah.. huhu.. Yang paling best sekali adalah KEPULANGAN saya ke rumahku, syurgaku.. Kepulangan yang TIDAK DIKETAHUI SESIAPA pun dalam ahli keluarga saya.. Senang bunyi "SUPRISE"!!!!! Wow... Semua ahli keluarga saya TERKEJUT!! 



Lebih kurang muka terkejut macam muka baby tu..Hahaha.. Oppss!! Terlebih sudah... Semua ahli keluarga saya percaya yang saya balik 15hb.. Tup..Tup.. Tok...Tok..Ring..Ring... Saya membunyikan lonceng rumah.. Tadaaaaaaaaaa!! Mereka terkejut sebab saya memiliki cincin permata! Hahaha.. Dieorang terkejuz sebab balik tak bagitahu... Nasib baik bas ke rumah saya memang betul-betul depan rumah.. So, tak payah la nak bersusah payah mengangkut segala beg dan berjalan kaki seperti orang yang tiada tujuan.. Hehehe...


Kekanda tolong belikan sebiji cincin ni.. Dinda nak!!

Cuti study week yang tidak disangka melebihi seminggu.. Hoyeeee!!!! Tapi, final exam ditunda...Sangat... Sangat.. Tidak menggembirakan.. Lebih-lebih lagi apabila saya sudah pun menempah tiket lewat.. Argh!!!! Tension betul.. Semuanye terjadi disebabkan BANJIR yang TERUK di Kedah.. Anda semua sudah sedia maklum kan, keadaan banjir di Kedah macam apa.. Tak payah la saya bersusah payah nak cerita.. Tutup kes banjir...

Fokus ke study... Huhuhu.. Tapi sempat lagi nak make up blog.. Blog kesayangan saya telah berubah wajah... Lebih simple kot.. Huhuhu... Whatever.. Yang penting selesa dengan saya.. Fine.. Bukannye apa, saje nak merehatkan minda dengan berblog yang dah lame bersesawang.. Over... Padahal takde sesawang pun.. Dah masuk sem 5, tinggal 1 tahun setengah je nak habis belajar.. Tak sabar rasanya.. (Sue... Sila BACA segala buku dan slide, Exam tinggal beberapa hari je lagi) = Buku dah panggil!!! Ok.. Adios...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law