Thursday, November 25, 2010

Tata hias Kediaman IMPIAN part 1

Assalamualaikum..


Saya tak pasti dah berapa entri untuk santapan blog saya pada 2 hari yang lepas.. Akibat tekanan yang cukup parah ke atas diri saya, maka dengan rela hati  saya break up seketika dengan slide kesukaan saya.. Dan terus ke halaman blog tercinta... Alamak!! Dah berapa lame la saya tak update blog?? Persoalan yang sudah basi dalam diri saya.. Huhuhu.. So, dalam keadaan saya yang ntah macam apa, nak kata orang, kehidupan rutin tak normal, nak kata burung hantu, selalu tido awal, nak kata orang gila, still otak, minda, batin dan fizikal masih bergerak secara hyperaktif... Lama-lama saya menjadi tak berapa mahir ketika berkata-kata akibat duduk depan lappy secara paksa tapi mata dan tangan serta pemikiran ligat ke arah bertentangan lappy... Bukan hal di luar tabie... Bukan.. Maksud tersiratnya, menyebukkan diri dengan study secara berlebihan daripada biasa.. Menjadikan ianya luar biasa.. Saya dah mula ke arah kata-kata tidak berfaedah tanpa wujudnya sebarang kadar bunga.. Huhu... Lebih kurang macam nie la rumah idaman saya.. Hehehe.. Tapi mampukah??



Baiklah, terus ke title.. Dalam duduk paksa untuk study, secara sengaja, tak sengaja saya terfikir akan rumah idaman yang diimpikan oleh saya dan bakal suami saya.. Peduli apa kalau suami saya tak suka dengan gaya penampilan rumah saya, yang penting ianya nampak sempurna di mata saya... Hahaha.. Malang sungguh siapa yang jadi bakal suami saya.. Tema yang menambat hati saya ialah kediaman Ala-ala Inggeris.. Yup.. Saya suka kan suasana dalaman yang putih ditambah dengan warna bunga kecik-kecik yang comel dan terang.. 

Gambar di bawah hanya untuk ruang tamu... Cantik dan kemas kan.. 






Bagi ruang makanan pulak... Sila view picture di bawah..




Selepas ruang makan, kite beralih ke ruang pencucian baju or dengan kata lain, laundry room




Lepas tu bertukar ke chanel dapur pula... Tak sah kalau takde dapur yang cantik kan dengan hiasan dalaman seperti di atas..






Wow! Ecah... Sue dah mempunyai banyak pilihan tata hias kediamannya... Padahal hanya motif utama Kediaman Ala Inggeris... ap da..... Apa-apa pun, harap boleh la menunaikan segala impian tersebut.. Walaupun tak semua... Huhuhu.. Part 2 akan menyusul, tapi entah bila akan diterbitkan... Huhuhu.. Al maklumla, kesibukkan mula terasa.. Adios..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law