Wednesday, December 8, 2010

Tahun Baru.. Azam?????

Assalamualaikum..


Salam 1 Malaysia... Salam Ma'al Hijrah 1432... Rasanya masih tak terlambat untuk saya mengucapkan Selamat datang tahun 1432 Hijrah kepada semua readers ku tersayang... Wah, dah kalender baru, azam pun kena baru juga kan.... Hehehe... Azam baru??? Rasanye termengidam minum air zam-zam la, atau pun nak naik carpet yang berbulu lembut sambil terbang di angakasa yang paling mencabar.. Tapi kalau dapat sampai langit pun cun juga kan? Lepas tu key wordnya, ZAM-ZAM ALA KAZAM, Terbang la wahai carpalela (ntah nama sape aku rembat untuk letak nama carpet pinky) ku sayang... ----------- Berangan seketika...


Yuhuuuuuuu!! Lagi 2 paper je untuk berjuang di medan peperiksaan... Lepas tue terus mengosongkan bilik tanpa meninggalkan sebarang kesan seperti kesan bauan yang mewangian, kesan vendalism yang biasa dilakukan (kena padam cepat-cepat wahai roomate) dan kesan tapak kaki kawan-kawan yang lazimnya saya seludup dari bilik lain, blok lain dan DPP lain... Syhhhhh!! Rahsia kite semua... Jangan kecoh-kecoh ar beb! 2 paper yang bakal ditempuhi ni amat menyakitkan.. Semuanya kena baca dan hafal.. Tak boleh jawab dengan hanya logik akal atau dengan nama popularnya KBKK seperti yang saya dah buat untuk paper2 lepas... Keutamaan  amaran diberikan kepada subjek Aspek Perundangan dalam Keusahawanan (APDK), saya dah 2 kali belajar undang-undang, so dah kena mahir dengan tektik dan teknik menghafal seksyen, nama kes, fakta kes, keputusan mahkamah kes, definisi dan pelbagai lagi la... Fuh!! Penat duduk menghafal.. Satu lagi subjek adalah International Business... Subjek yang membosan kan pada saya, sama macam subjek Marketing... Tak minat sangat tapi tetap kena baca.. Huhuhu... Di harapkan semua tips yang diberikan, memang masuk sebiji, sebulat, sepetak, dan seangkatannya.. Amin... 
Saya memang tengah Homesick sekarang ni..
Fokus itu penting ye kawan-kawan...

Cukup rasanye untuk setakat entri awal bulan dan tahun baru ni... Hehehe... Adios...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law