Thursday, December 16, 2010

Cat Gebu

Assalamualaikum..


Entri yang ni, nak story mory pasal kucing yang dijumpai.. Padahal kucing ni, jiran belakang rumah saya.. Ntah macam mana perjalanan cat tu, tetiba dah sampai sempadan rumah saya.. Lepas tu, menggedik-gedik dekat depan ayah saya dengan muka comel dan tak bersalah.. Tak sampai hati ayah saya nak halau sebab kucingnya berwajah seperti dalam foto di bawah.. 


Cute tak?

Saya suka sangat dengan bulunye.. Walaupun hanya 1 warna tapi bulunya mengembang gitu... Cuma kalau nak dibandingkan dengan kucing saya, Si Gemok tu, rasanya berisi sikit cat saya.. Berat pulak tu.. Tak sampai 24 jam pun, kucing nie bersinggah di rumah saya.. Tak sampai hati nak biarkan tuan punya kucing kerisauan tak tentu hala.. Tak baik buat orang lain risau.. Jangan amalkan ye adik-adik.. Hehehe... Praktis jadi cikgu pulak.. 

Masa ni nampak tak berapa comel kan?

Baru nak bercerita pasal kucing, hati berdetik suruh buat keje lain.. Adios..

4 comments:

iekabean said...

Yuhuuuu~
Kucing?
Co0mel....
bertambah comel if dapat kucing yang bulu diaa sgt aummm! HAHA

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

sweet pink gurl @ Suhaili said...

To iekabean :

Huhu... memang pun.. cuma tak berkesempatan nak dapatkan kucing2 yg gebu..huhu

sweet pink gurl @ Suhaili said...

To Nur Ardilla Najwa :

Walaikumsalam.. InsyaAllah..

© . | Blogger Template by Enny Law