Tuesday, December 20, 2011

Amanah yang sudah selesai

Assalamualaikum... 

Hai semua readers... Eh, ada lagi ke yg mau follow my blog ni???? hehehe... Lame dah tak up entri... Seperti biasa, alasan biasa.. Ok, malas nak cite alasan biasa saya tu... Nak membebel panjang-panjang tapi kan saya rasa penat la hari ni walaupun cuma 2 kelas je pagi tadi (oppss!! semalam).... Huhuhu.. Ok, sila terus ke title ye tuan tanah...

Amanah??? Tanggungjawab??? Kepercayaan??? Ape ke hal semua ni??? Nape saya meninggalkan perkataan tu dengan tanda tanya?? Adakah saya yang ditanya??? Ok!! Saya pun dah ting tong, nak masuk dalam bantal la.. Hahaha.. Sebenarnya, saya telah diberi mandat  oleh YM Syeikh Hj Md Radzi Bin Hj Hanafi  dan Tuan penyelia, Mohamad Faiz sebagai Pembantu Tenaga Pengajar Percubaan Silat Cekak Ustaz Hanafi di dalam kelas UUM.. Alhamdulilah, segala amanah dan tanggungjawab tersebut telah saya laksanakan dengan sebaik-baiknya.. Diharapkan apa yang saya berikan dan kongsikan dapat digunakan oleh ahli-ahli yang lain.. 



Kebetulan malam tu hanya srikandi sahaja... Hehehe.. Yang srikanda pi dinner dpp... Huhuhu.. Ni pun muka dah berpeluh-peluh.. Tranning dulu baru berpossing.. Hehehe..



Pic hanya ini je sebab nak cepat.. Hehehe.. Esok baru pic banyak sebab esok BBQ SCUH... Makan2.... Kesian kat junior saya yg 2 orang ni.. Tak dapat mai esok malam (malam ni)... Takpe2 sarah dan janah, nanti akak tapaukan untuk korang ye.. Terima kasih juga kepada semua membe2 yang banyak memberi sokongan, tunjuk ajar, dengan kata saya, menceriakan suasana dlm kelas dan yang paling penting, budaya 'ketawa' masa traning tak pernah tinggal... Hehehe... 

Di sini, saya ingin memohon maaf 10 jari dari hujung rambut hingga hujung kaki jika ada terkasar, tersilap kata, masa traning tersepak lebih, terbuat anak orang sakit dan lain2 la.. hehe... Tapi silat ni kalau tak rasa sakitnya, tak best la... Tahniah kepada membe2 potong yang bakal ke peringkat tamat sem depan.. Teruskan la perjuangan anda semua di kelas ni dan majukan persatuan kita di UUM... Ok.. bye..

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law