Thursday, December 1, 2011

Sintokkian's bloggers ------> Gathring!!!!

Assalamualaikum......... Halooo!!! Halooo!!! Semua......

Wah lame saya dah tak up entri baru... student life memang macam ni... Busy memanjang.. tapi entah ape yang disibukkan pun, saya tak pasti... Hahaha.. 


Pergh!!!!!!!!!!! Tanggal 29/11/2011... Saya seronok sangat sebab dapat join gathring blogger... First time der saya terlibat dengan projek besar ni... Besar la sangat... hehe.. Mesti korang pelik kan nama "Sintokkian's" tu??? Tu sebenarnya nama tempat saya belajar, Sintok, UUM.. So, nak komersialkan menjadi "Sintokkian's Bloggers"..  Tempatnya kat Coolblog, uum.. Biasa la , kami lebih suka kan perjumpaan yang santai.. Relax je dengan dieorang semua ni.. Best!!!!

Firstly, saya tak kenal mereka2 yang mai ni, sekadar kenal and bermesra dalam mukabuku je... tapi ada la 2 orang yang dah kenal awal sebab sem lepas sempat buat perjumpaan Sintokkian's ni kecik2 je.. Hehehe.. Mereka berdua adalah admin group kami.. Tabik spring la kat dieorang ni.. Terima kasih tak terhingga kat nizam sebab menjadi penganjur yang berjaya.. Walaupun hanya 18 orang tetapi saya tetap berbangga dengan kerja anda.. Huhuhu..

Semasa sesi memperkenalkan diri
Dengan muka ceria semuanya..

Baju unggu admin Efyna Didi dan Atikah Abu Bakar

Ape yang kami buat??? mula-mula tu sesi memperkenalkan diri, pastu mintak tips untuk dapat duit berriban-riban beb, pendapat, bertukar idea, bayar duit baju dan yang paling best, dapat word baru... "UNTUNG LA".. hahaha.. Saya kagum dengan kawan-kawan blogger Sintok yang hebat, dapat menjana duit beriban-riban, Fezal Mohd  dan masuk majalah REMAJA tu kak yong.. yang tu nama Nurul Aqilah... sebelum tu meh, kita terjah gambar-gambar yang comel2 and hensem2 termasuk saya untuk tatapan semua ye.. 


Si tukang kutip duit baju... 





Korang semua memang sempoi dan the best la... happy dapat join gathring pertama dan second yg secara tak rasmi... huhu.. Kawan-kawan lain ialah JerzaAnif AbdullahAbdullah Ghazali, admin Arifin JanalRaby Atul EdawiyahFarah AwienIma Althafunnisa',Esmeth AffanShaharil SalmanSyaidatun Naimah, dan Anna Sya. Nak promot blog dieorang sekali ni.. Hehe.. Alhamdulilah, dapat juga saya pi gath ni di saat-saat akhir di uum.. (muka super duper senior sem last ni)... Hehehe.. Adios... 

6 comments:

♥nyeto89♥ said...

wah..bez nya..kalau ada gath lagi, saya nk join jugak la..aritu ada midterm :(

NUR AYNIE said...

jeles lg...=.=''

sweet gurl said...

To yaya : huhuhu... memang best habis la... enjoy dgn dieorg walaupun baru beberapa ketika berkenalan.. :)

sweet gurl said...

To Nur aynie : Hahaha.. Sila la JELES lagi... :)

mizmarmalade said...

Phewww, bestnyooo :D

sweet gurl said...

TO Mizmarmalade : Memang best pun... walaupun sikit tetap meriah... :)

© . | Blogger Template by Enny Law