Tuesday, December 20, 2011

Dating.....

Assalamualaikum.. 

Pagi-pagi buta ni dengan semangat yang jitu lagi unggul, saya meneruskan idea untuk up lagi entri... Hahaha.. Walaupun mata dah mengantuk, jari jemari yang lemah lembut menekan huruf tetap bersemangat waja ni... Al-kisah... Maka tersebut la kisah.. Sang puteri bersama-sama si pemaisuri telah berangkat ke cool blog... Hahaha...

Korang mesti dah pelik kan tetiba datang si pemaisuri yang turun dari kayangan mana ntah... Hehe.. Sebenarnya, petang semalam saya bersama AINI telah berdate... seperti biasa, kami hanya berdua ditemani kawan aini.. Aini tak dapat mai masa gathering ari tu, so die pun sedih lalu saya memujuknya dengan date with me... Apa lagi, si puteri aini pun happy kembali dan bersetuju.. Pada asalnya kami plan jumpa hari jumaat tapi terpaksa di tunda ke hari sabtu, tunda ke hari ahad (saya date dgn 'insan istimewa') dan akhirnya menjadi juga di petang isnin yang cuacanya mendung sambil di belai dengan angin-angin sempoi bahasa... Hehehe..




Picture dah sempat nak ambik banyak2... Hehe.. Apa2 pun, kami memang happy.. Saya la si pemaisuri comel berbaju biru... Kan3??? Kami pun plan lagi untuk berjumpa sebelum final exam habis dan sebelum saya benar-benar meninggalkan UUM tercinta ni... Huhuhu.. 

Mata dah kuyu... Jom...zzzzzzzzzzzzz.... Adios...

2 comments:

NUR AYNIE said...

hihihi....comel2x...=p jgn lupe date terakhir nanti hihihi

sweet gurl said...

Ok... no hal... hehehe...

© . | Blogger Template by Enny Law