Thursday, July 15, 2010

Bilik Baru = Perabot Baru

Assalamualaikum... Hai semua... 

Mula-mula sekali saya nak ucapakan ribuan terima kasih kepada pihak UUM, sebab sudah menukar perabot kayu kepada perobot besi... Hehehe... Sebelum balik u, memang la hati berdebar dan asyik terfikir je apa perabot yang uum bagi.. Fikir besar tak perabot tue, warna apa, besi or kayu, cantik ke tak, dan macam-macam lagi.. Hehehe.. Baiklah.. Bile check kat portal dan saya masih lagi tinggal di DPP yang sama, Happy la juga sebab takde la nak menyewa kereta pergi DPP lain utk mengangkut barang-barang yang super banyak.. Hahaha.. Biasa la wanita macam saya nie memang banyak barang.. Ok.. Sue akan Move! Move!

Alhamdulilah.. Saya telah turun pangkat.. Dari bilik tingkat 3 sem lepas, turun ke tingkat 2 untuk sem nie... Takde la penat sangat nak mengangkut barang-barang.. Anda bole la view beberapa gambar di bawah nie.. Ayat sue skema betul.. Hahaha..


Selepas make over...
Laci bawah katil tue baru dapat semalam...
Meja baru yang sangat luas...

Sebelum di make up kan...

Tengah tue, roomate saya...

Almarinye saya tak berapa nak berkenana la.. Sebab kecik dan ruangan dalaman yang sempit.. Katil pun besi menampakkan kati tue lebih besar.. tilam punye la kecik.. Pada saya la, ruangan bilik menjadi lebih sempit dengan perabot baru nie.. Huhuhu... Saya nie asyik meng'komen' je..Dpp saya dah la sempit, ditambah lagi dengan perabot besi.. Tapi 1 je saya nak puji, kombinasi warna memang cantik... Putih + Biru = Tradewinds... Hahaha.. Dengar kata-kata orang sekeliling, ada juga kombinasi warna perabot yang tak cantik.. Maybe dieorang warnakan mengikut DPP... Kalau korang perasan la, ape juganye white broad tue? Dah la dieorang pasang singet.. Macam-macam la..

Apa-apa pun, saya sangat gembira sebab dapat roomate yang merupakan My BFF... Sebelum nie, saya asyik dengan orang lain je... Sepanjang minggu nie, kuliah semuanye berjalan dengan lancar.. Lecture memang masuk kelas.. Tapi sem nie agak takut la dengan beberapa subjek.. Lecturenye agak garang dan tegas.. Bole dikatakan lecture KILLER.. Hahaha... Yang lain semuanye ok.. And satu lagi, sem nie adalah kali pertama saya mendapat lecture yang bukan warganegara Malaysia.. Lecture tue berasal dari Bangladesh.. So far, masih bole masuk la apa yang die ajar kami.. Walaupun takde tinggi mana semangat untuk sem nie sebab baru masuk sem baru..Hati masih lagi di rumah... Wiwiwiwi.. Nak balik raye!!!!
Baiklah.. Sue dah mula teringat-ingat akan masakan ibunye sebab saya tengah lapar... Hahaha.. Dah la nak makan malam nie... Sekian...

2 comments:

Khairul said...

Jgn komen banyak2.. Janji selesa + cantik, terima je.. Heheheh..

sweet gurl said...

Memang terima dgn hati yg terbuka...redha je dgn apa yg dibagi...hehehe...

© . | Blogger Template by Enny Law