Friday, July 23, 2010

Family Day Kelab Keusahawanan Korporat

Assalamualaikum... Hai... 

Entri yang sepatutnye sudah lame diterbitkan.. Tapi dek kebusyan yang agak tinggi, terpaksa la saya metangguhkan pengeditan entri nie.. Hehehe.. Kesian kat readers saya yang menunggu entri baru.. Eh!! Jap!!! Jap!! Saya ada readers ke? Huhuhu... (Berbangga seketika).. Dah lame tak mengupdate blog saya nie... Walaupun line internet kat kolej punye la laju tapi semangat nak mengupdate blog semakin berkurangan la... Ntah kenapa?? Kepasa sue???? Ish!!! Nie mesti kes or virus 'M' kan?? May be kot...Huhuhu... Ape yang sue dah merepek nie... Dah!! Move!!!
Pada tanggal 16 hb nie.. Saya telah mengikuti satu program dalam kos saya iaitu Family Day Kelab Keusahawanan Korporat.. Saya menjadi AJK je.. Mane la saya pandai nak menjadi Biro2 nie.. Cukup la dengan jawatan yang tak berapa nak dipandang... Hehehe.. Tetiba pulak nak merendah diri... Biasa la tue, Cik Sue.. Macam korang tak kenal siapa die... 

Alhamdulillah la.. Program tersebut berjalan dengan lancar.. Saya enjoy dengan Family day nie.. Dapat mengenali senior, kawan-kawan yang sama bacth tapi tak berapa nak kenal and yang paling penting dapat berkenalan dengan junior...Hehehe.. Pengarah projek pun adalah salah seorang kawan saya.. Hehehe.. So, saya pun disuruh menjadi pengadil untuk setiap permainan.. Sungguh tak ku sangka, saya bole memberi markah sesuka hati... Baik kan pengadil macam saya.. Hehehe.. Sebenarnya malas nak cerita panjang, nak suruh korang tengok gambar je... 




Pagi tue hanya breakfast roti je.. Sebab untuk memberi sedikit tenaga kepada budak2 yang bakal berentap dalam pelbagai game... Hehehe.. Jimat kos juga bagi kami yang handel projek nie...


Pelbagai game yang kitaorang dah sediakan... Antaranye, Kepit Belon, Terompah Gajah, Bowling Kelapa, Getah dalam Straw, Isi air dlm botol + tiup tepung, Cuba teka and siapa di sebelah... Walaupun ada game yang macam permainan kanak-kanak rebina, tetap kami isi dengan permaianan yang menguji minda seperti Cuba teka... Hehehe...  Pada saya, semua game best sebab junior enjoy and sportting untuk memainkan...


















Ada juga pensyarah yang turun memberi sokongan... Iaitu, Pn Azrain, Dr Ooi, Pn Syarina dan PM Dr Pn Habsah... Gambar terakhir yang ramai2 takde.. Sebab kamera saya dah habis bateri... Huhuhu... Nie hanya 10% koleksi gambar masa program nie... Ok la... Adios.... :)

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law