Tuesday, November 23, 2010

Owner Bersedih...

Assalamualaikum...



Ketika saya menaip entri ini, hati saya sangat sedih.. Ingin sekali menitiskan air mata... Saya mendapat satu berita buruk... Bukan saya sahaja yang sedang bersedih, kawan-kawan saya juga.. Perasaan ketika ni, bercampur baur.. Sedih+kecewa+risau+tak puas hati = Tak tergambar sedih dan pilu hati ni.. Hanya Tuhan yang tahu.. Apa sebab saya sedih??? Salah satu subjek carymark saya begitu RENDAH.. Memang nampak sangat yang saya akan GAGAL dalam subjek tersebut.. Dalam sejarah saya belajar di uum, tue la carymark yang PALING RENDAH.. Yang tak pernah saya dapat sebelum ni.. Tak tahu la di mana silap assgemnt kami... Kawan dari group lain bole pulak dapat markah yang boleh lepas subjek nie.. Saya tak mahu REPEAT subjek tu... TAK MAHU!!! Esok saya dan kawan-kawan akan berjumpa dengan lecture tersebut untuk mendapatkan penjelasan dan kalau kena buat back up assgmnt, saya sanggup buat untuk melepaskan subjek ni.... 


4 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum.. banyakkan solat dan berdoa.. InsyaAllah dipermudah semuanya.. jgn pernah berputus asa kepadaNYA.. sentiasa ingat ALLAH bersamaku... ALLAH perhatikan aku.. ALLAH melindungi aku..(^^,)

bspotgurl said...

sob sob.. jgnlah begitu sedih.. takpe cuba lagi ek..

sweet gurl said...

To Anonymous

Walaikumsalam... Terima kasih atas nasihat dan dorongan anda.. Saya sedar ini salah satu ujian yang diberikan ALLAH... Semoga Allah sentiasa melindungi saya.. Amin..

sweet gurl said...

To bspotgurl

Tapi hati masih bersedih... sukar untuk disembunyikan.. Akan saya berusaha lebih keras lagi untuk final exam nie.. Terima kasih atas sokongan anda..

© . | Blogger Template by Enny Law