Sunday, March 20, 2011

Homework + Kopi = BUSY

Assalammualaikum...

Entri ringkas je ni sebelum saya masuk beradu... Hehehe.. Sepatutnye dah lame nak update blog ni sebab dah mula bersesawang juga dibuatnye.. Biasa la dek kesibukkan dengan aktiviti berfaedah dan kurang berfaedah, blog pon tertinggal keciciran sekali... Kasian... Su lebih baik anda move sebelum readers jemu dengan merapu kamu... Hehehe..

First nak ce citer pasai homework yang agak uniq sikit la.. Kan saya ambik bahasa Spanish, so, lecture bagi assgmnt yang mewakili 5% untuk poem spanish ni.. Dengan kerahan tenaga pemikiran, maka tercipta la hasil seni lirikkan poem yang tak berapa nak kena... Hahaha... Xpe la walaupon tak kena dengan nada dan muzik lecture yang penting cukup terma dan syarat yang digariskan.. Hehe... Tadaaa!!!!!!

Title : El Corazon
Second story pulak, last week, kawan saya balik Kluang.. Akibat cuti raye cina yang lepas, saya tak sempat nak membeli Kopi Kluang.. Maka dengan bangganya saya pi pesan kat kawan saya suruh bawak balik kopi Kluang ke sini.. Bukan saya tak boleh hidup tanpa kopi Kluang tapi tak best kalau sekali seminggu tak minum kopi ni.. Serius saya cakap, memang sedap.. Kalau sesiapa yang dah pernah pi Kluang Rail Coffee, mesti tahu kesedapan dan kelazatan Kopi Kluang together with Roti Bakar... Hehehe... Kopi ni memang terdapat di kawasan Kluang je.. Tempat lain takde ea.. Tetiba kan terasa nak marketkan kopi ni kat Sintok la... Hehehe... 

Gelap sikit tu, Kopi O tanpa gula
Cerah krim tu, Kopi O with gula sekali.. 2 in 1 la katakan

Entri akan datang menjadi lebih menarik sebab ada banyak nak cerita... Nak tahu ce citer ape???? Tunggu... Layan kopi Kluang dulu...... Adios...

No comments:

© . | Blogger Template by Enny Law